MS Windows
briani 27239
Trojan
Fra : T.

Dato : 23-04-08 16:36

Hej gruppe

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, synes ikke lige jeg kunne finde
andre der omhandlede det emne.

Jeg bliver ved med at få følgende fejlmeddelse:
Trojan: Vundo.gen148

Og så skulle den være i en eller anden mappe, men der er den ikke.
Har prøvet at søge efter den, men den findes ikke.

Hvordan fjerner jeg så den fejlmeddelse.

På forhånd tak.

Hilsen

Fra : Lyhn

Dato : 23-04-08 16:51

T. wrote:
> Hej gruppe
>
> Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, synes ikke lige jeg kunne
> finde andre der omhandlede det emne.

Hej, nyhedsgruppen news:dk.edb.sikkerhed.virus er mere passende.

> [...]
> Har prøvet at søge efter den, men den findes ikke.
>
> Hvordan fjerner jeg så den fejlmeddelse.

Ved en hurtig google søgning på din fejlmeddelse fandt jeg et sted hvor en
sagde at han fik bugt med den med Spybot-S&D
http://www.safer-networking.org/en/mirrors/index.html

Du kan jo prøve om det også hjælper dig.