OFFTOPIC: PHP Konference
Fra : Johan

Dato : 18-07-01 15:12

Hejsa gruppe

Ja ja, jeg ved det er off topic, men det er godt nok det eneste sted, hvor
fra jeg tror den her besked vil få den nødvendige opmærksomhed. Så håber
folk ikke begynder at svine mig til, uden grund

Som mange programmører måske ved, er der arrangeret en International PHP
Conference i Frankfurt i Tyskland den 5-7 november 2001. Konferencen er
arrangeret af PHP-Center.de, og vil blandt andet indeholde talere omkring
forskellige ting (det endelige program er endnu ikke færdig), men blandt
talere kan der nævnes Rasmus Lerdorf, "opfinderen" af den dejlige PHP.

Jeg er en af dem der allerede, har taget fri, for at tage til konferencen.
Og vil høre, om der er andre der her i gruppen skulle med. Så kunne vi jo
eventuelt følges derned, da det hele ville jo blive en del nemmere. I stedet
for x antal danskere render forvirret rundt omkring Frankfurt for at finde
hotellet hvor konferencen bliver afholdt.

Jeg hører gerne fra folk, der skal derned. Og om vi eventuelt kunne følges
derned eller ligende.