Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pixmaker
Fra : Mogens

Dato : 18-07-01 14:56

Det er muligvis lidt OT, men da jeg ved der er flere af jer som bruger
Pixmaker til panoramabilleder, vover jeg alligevel at spørge. Når jeg gemmer
billedet som Webpage, kan jeg ikke få det vist, der kommer bare en grå
firkant, hvad kan jeg gøre galt? Når jeg ser på HTML koden, ser det ud som
der skal være en javaapplet, men jeg kan ikke finde nogen *.class fil.

Mvh - Mogens

Fra : Lyrik

Dato : 18-07-01 23:28

"Mogens" <mohen@mail.dk> wrote in message news:9j44ib$egj$1@sunsite.dk...
> [...]
> firkant, hvad kan jeg gøre galt? Når jeg ser på HTML koden, ser det ud som
> der skal være en javaapplet, men jeg kan ikke finde nogen *.class fil.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jeg forstår det heller ikke. Min opførte sig lige sådan. Til at begynde med.
Men nu virker den, så prøv, og prøv igen.
Måske valgte jeg en anden template, ja, det kan være derfor. Prøv det.
Men den har en anden fejl. Når den kommer på nettet, så viser den ikke
logobilledet, fordi der er brugt store og små bogstaver i flæng i
kodenavnet. Det skal rettes manuelt.

Hilsen
Jens

Fra : Mogens

Dato : 19-07-01 09:01

Tak for forslaget, jeg har prøvet de forskellige templates, uden held, men
jeg prøver igen - igen.

Mvh - Mogens