Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par nye billeder
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 18-07-01 14:41

Jeg har opdateret min (i øvrigt midlertidige) hjemmeside på

http://boca.dk/galleri/

Direkte links til billederne:

Fyrværkerishow efter Kløften Festival 2001
-> http://boca.dk/galleri/fyrvaerkeri.jpg

Nyder sommerblæsten på stranden
-> http://boca.dk/galleri/hannah01.jpg

Solenergi?
-> http://boca.dk/galleri/solnedgang004.jpg

--
Jacob W. Jensen | Rektor Flinks Reality Show
web: http://jacobwaage.dk | -> http://boca.dk/rektor/

Fra : Erling C. Hollmann B~

Dato : 18-07-01 15:16

Hej Jacob...

> Fyrværkerishow efter Kløften Festival 2001
> -> http://boca.dk/galleri/fyrvaerkeri.jpg

Et alternativt fyrværkeribillede - man kan lugte og fornemme støvet på
loftet du er kravlet op på en nytårsnat med fare for liv og lemmer. Og
alligevel: det er ikke et billede jeg ser på længe - det er hurtigt læst og
oplevelsen holder ikke ved - du er dog inde på noget af det rigtige, det
skal bare findyrkes...

> Nyder sommerblæsten på stranden
> -> http://boca.dk/galleri/hannah01.jpg

Et sødt billede af en dejlig unge, ligger skarpheden på tæerne i stedet for
på øjnene? Jeg ville gerne have set en lille smule af øjnene (jeg ved godt
hvor svært det er) og jeg synes det er beskåret for kraftigt i toppen - der
mangler lige den der cm. luft over håret. Til gengæld kan du sagtens fjerne
lidt i begge sider. I venstre side for at stramme op om ungen og højre side
for lige at fjerne den stump tøj i nederste højre hjørne. Du kunne
selvfølgelig også vælge at clone den væk. Du fotograferer digitalt ikke?,
tog du det ene billede eller skød du en 10 - 20 stykker? Ned til stranden
igen, der er potentiale i det barn, du kan se det og er meget tæt på at lave
et rigtig godt billede. Måske lidt senere på dagen i den gyldne time, så får
du nogle bedre hudtoner.

> Solenergi?
> -> http://boca.dk/galleri/solnedgang004.jpg

Her kan jeg godt se din ide, det er flotte farver osv. Men - personligt
flakker mine øjne fra mast til sol og tilbage igen, uden rigtig at blive
hængende. Desværre, det er ikke et billede for mig. Dermed ikke sagt det er
dårligt - det siger bare ikke mig noget...

Klø på Jacob - vi kommer til at høre mere til dig...

mvh erling

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 18-07-01 21:59

> Et sødt billede af en dejlig unge, ligger skarpheden på tæerne i stedet
for
> på øjnene?

Svært at sige. På mit digitalkamera fungerer fokus automatisk (desværre),
hvilket kan gøre det lidt svært at ramme præcis rigtige punkt.

> Jeg ville gerne have set en lille smule af øjnene (jeg ved godt
> hvor svært det er)

Det ville jeg også - men det er sgu' svært med børn i den alder :)

> [...]
> for lige at fjerne den stump tøj i nederste højre hjørne. Du kunne
> selvfølgelig også vælge at clone den væk. Du fotograferer digitalt ikke?

Jo - det er digitale fotos. Jeg ville nok foretrække at manipulere tøjet
i højre hjørne væk.

> [...]
lave
> et rigtig godt billede. Måske lidt senere på dagen i den gyldne time, så

Billedet er taget på vores ferie i Nordvestsjælland, og da jeg er bosat i
Haderslev vil det nok være _lidt_ for besværligt at tage tilbage og lave
billedet om Jeg tog desværre kun det ene billede.

I solnedgangslyset ville det sikkert se lækkert ud. Jeg glæder mig til næste
sommerferie.

> Klø på Jacob - vi kommer til at høre mere til dig...

Det går jeg da også ud fra ... he he :)

--
Jacob W. Jensen | Mine gallerier:
web: http://jacobwaage.dk | -> http://boca.dk/galleri/

Fra : Lyrik

Dato : 18-07-01 23:39

"Jacob W. Jensen" <jensen@jacobwaage.dk> wrote in message
> Jeg har opdateret min (i øvrigt midlertidige) hjemmeside på
>
> http://boca.dk/galleri/
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Billedet af gaden i regnvejr står stærkt, også "flaben" der dukker op af
vandet med dykkerbrillerne. Solen sammen med højspændingsledningerne skal
nævnes også. Det er som om de gensidigt giver spænding til hinanden.

Det smukkeste billede, er billedet af dig..............det billede der
dannes i børnenes ansigter når de ser på dig.

Hilsen
Jens

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 19-07-01 09:17

> Det smukkeste billede, er billedet af dig..............det billede der
> dannes i børnenes ansigter når de ser på dig.

Det lyder smukt ... tak!

--
Jacob W. Jensen | Mit galleri: