Større bogstaver/tal i Nokia E65?
Fra : Lars

Dato : 20-05-08 20:21

Min (tilsyneladende lettere svagtseende) chef har problemer med at
aflæse tal og bogstaver, når hun bruger sin nye Nokia E65 i bilen.
Tilsyneladende er det ikke mukligt at ændre på størrelsen i telefonens
standardsoftware.

Nogen der kender til et stykke software eller et tema med frit
skalerbare tal og bogstaver?

Evt. gerne i kombination med en sort baggrund, da manglende kontrast
mellem skrift og baggrund vist også er en del af problemet.

pft.

Lars

Fra : Max

Dato : 20-05-08 20:33

Hej Lars

> Nogen der kender til et stykke software eller et tema med frit
> skalerbare tal og bogstaver?

Zooms.

http://www.nuance.com/zooms/

--
Mvh Max

Fra : Lars

Dato : 20-05-08 20:48

Max skrev:
> Hej Lars

> Zooms.
>
> http://www.nuance.com/zooms/

Tak for tip, det må vi kigge på.

Men vi hører også gerne til software/themes, som kun forstørrer skriften
og ikke hele skærmbilledet

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-08 17:55

Du kan købe et program - fra Nokia software .

http://www.softwaremarket.nokia.com/?action=productDetails&pID=3375&pmsid=284&utm_source=newsletter&addVoucher=SPRING2008&utm_medium=email&utm_campaign=SpringDiscount

Niels .

Fra : Lars

Dato : 26-05-08 20:09

Niels Jørgensen skrev:
> Du kan købe et program - fra Nokia software .

> [...]
Fornemt - præcist, hvad vi havde håbet på.

Tak

Lars