Iphone alternativ
Fra : ___P.Sir

Dato : 26-04-08 12:29

I som har meget forstand på dette: Når jeg gerne vil have en Iphone TYPE
telefon - men som også har gps og kan bruges i Japan (3G) - hvilket
alternativ er det så lige, jeg skal kigge efter?
preben

Fra : Snakee

Dato : 27-04-08 02:53

___P.Sir skrev:
> I som har meget forstand på dette: Når jeg gerne vil have en Iphone TYPE
> telefon - men som også har gps og kan bruges i Japan (3G) - hvilket
> alternativ er det så lige, jeg skal kigge efter?

Vil du have en Iphone-killer eller bare en telefon der ligner Iphone.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : ___P.Sir

Dato : 27-04-08 09:58

"Snakee" <blingbling@trashmail.net> skrev i en meddelelse

> Vil du have en Iphone-killer eller bare en telefon der ligner Iphone.
>
> Snakee

Det har jeg ingen mening om. Bare med de funktioner, som jeg nævnte...
Preben

Fra : Snakee

Dato : 09-05-08 04:16

___P.Sir skrev:

> Det har jeg ingen mening om. Bare med de funktioner, som jeg nævnte...

Mange HTC-telefoner og langt de fleste nyere Nokiatelefoner og
SE-telefoner kan hvad du søger. Iphone er ikke noget specielt, den har
bare et, for nogle mennesker, interessant design men kan ikke noget
synderlig specielt. Faktisk er Iphone milevidt fra den teknologiske
udvikling som ellers præger mobilmarkedet generelt i dag. Den er bare
blevet hypet urimelig meget op.

Men skal du have noget som Iphonen ligner mest i design, er det nok en
HTC-telefon du skal have fat i.

Snakee

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 09-05-08 07:21

Snakee wrote:

> [...]
> synderlig specielt. Faktisk er Iphone milevidt fra den teknologiske
> udvikling som ellers præger mobilmarkedet generelt i dag. Den er bare

Selvom at jeg ikke har en iPhone, så mener jeg nu at iPhone
har nogle rimeligt unikke funktioner. Specielt det med zoom
med 2 fingre på billeder.

Andre rimeligt unikke funktioner som jeg ikke har set pr.
default på andet end Palm's telefoner er threaded SMS og
en fysisk skyder knap som er lyd ON/OFF. HTC har en skyder
knap som skruer op eller ned for lyden, men den har flere
trin. Desuden vil jeg gætte på at den ikke er fysisk, men
at telefonen skal være tændt for at den virker.

JonB

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-04-08 09:04

On 27 Apr., 10:58, "___P.Sir" <remove_...@adslhome.dk> wrote:

> Det har jeg ingen mening om. Bare med de funktioner, som jeg nævnte...

Jeg syntes du skal vente. ifølge rygterne annoncerer Apple en 3G
iPhone d. 9. juni

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 09-05-08 07:18

___P.Sir wrote:
> I som har meget forstand på dette: Når jeg gerne vil have en Iphone TYPE
> telefon - men som også har gps og kan bruges i Japan (3G) - hvilket
> alternativ er det så lige, jeg skal kigge efter?

Mig bekendt kører Japan helt deres eget mobil system som
hverken er GSM eller CDMA. Dvs. at kun Japanske telefoner
virker i Japan.

JonB