n95 8GB - Sonofon leveringsproblem ?
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-04-08 00:24

Hvis man går til Telia eller TDC kan de leverer nævnte mobil men hos Sonofon
( hvor jeg har abonnement ) aner de ikke hvornår de der leveringsdygtig.
Hvordan kan et selskab være velforsynet og et andet ikke ?

Fra : inismore

Dato : 24-04-08 09:19

>Hvordan kan et selskab være velforsynet og et andet ikke ?

Hvis man er ligeglad med sine nuværende og kommende
kunder, så passer det meget godt.....
//inis

Fra : Baumspieler

Dato : 24-04-08 14:43

"Lars Jørgensen" <lars@f.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sonofon ( hvor jeg har abonnement ) aner de ikke hvornår de der
> leveringsdygtig. Hvordan kan et selskab være velforsynet og et andet ikke

Svaret er simpelt: Logistik og en effektiv lagerstyring

Fra : S. Poulsen

Dato : 24-04-08 23:00

"Baumspieler" <baumspieler@NOTVALID.NONO> skrev i en meddelelse

> "Lars Jørgensen" <lars@f.dk> skrev i en meddelelse
>
> Svaret er simpelt: Logistik og en effektiv lagerstyring

Ku' jo også være nogen havde større salg end andre ....
Under alle omstændigheder kan ingen af os sige hvorfor.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-04-08 23:09

Købte mobilen hos Telia i dag. Gider ikke vente 3 - 4 uger som Sonofon
regner med at det tager før de har den på lager igen.