Mystisk SMS
Fra : Andse

Dato : 23-04-08 17:32

Hej

Fik her til eftermiddag en mystisk SMS, og da nummeret ikke lige
sagde mig noget, så slettede jeg den igen.

Kan man finde den igen ?
Mobilen er en Nokia N95

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 23-04-08 18:42

http://www.senestenyheder.dk/yazdir.asp?haber=254

--
ad

Fra : -= JF =-

Dato : 23-04-08 19:41

Andse skrev:

> Kan man finde den igen ?

Og, du har kigget i papirkurven/slettet post?

--
Mvh. John

Fra : Andse

Dato : 23-04-08 19:47

Nej, men det er den jeg er i færd med at finde, men kan sgu ikke lige
hitte ud, hvor den er...

Fra : Andse

Dato : 23-04-08 19:59

Har fundet ud af det nu, man skal bare søge og finde....

Nummeret er: +452476 9399

Har prøvet at søge på nummeret, men uden held...

Fra : Baumspieler

Dato : 24-04-08 14:45

> Har fundet ud af det nu, man skal bare søge og finde....
>
> Nummeret er: +452476 9399
>
> Har prøvet at søge på nummeret, men uden held...

jamen så ring til nummeret hvis det er så vigtigt

Fra : Andse

Dato : 24-04-08 16:29

Det er ikke specielt vigtigt for mig.
Det var bare for at for at få lidt mere info.

Vedkommende kommer heller ikke igennem mere, han er blokeret

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 24-04-08 19:43

> [...]
Hvordan gør man det ?
..HJ.. Godkendt .