Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ECHO 18.07.2001
Fra : Erling C. Hollmann B~

Dato : 18-07-01 10:07

Hej alle...

Det var åbenbart for voldsomt med en hel hjemmeside billeder til kritik, så
nu prøver jeg at poste et ad gangen i dk.binaer...

se tråden: Billede til kritik i dk.fritid.foto 18.07.2001

Jeg ser frem til konstruktiv kritik som går på billedet og ikke på
html-kodning :)

Mvh
Erling

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 18-07-01 19:26

Erling C. Hollmann Bærbar <erling@novavision.dk> skrev i en
> Hej alle...
>
> Det var åbenbart for voldsomt med en hel hjemmeside billeder til kritik,

> nu prøver jeg at poste et ad gangen i dk.binaer...

Må jeg spørge om hvad det er? Det er vel noget vand, men hvorfor den blå
diode (det ser forøvrigt rigtig fedt ud)
Vil ikke give så meget kritik, bortset fra at jeg synes det er lidt blæret
med det blå lys, og vel egentlig osse de små vanddråber der løber ned af
siden af ?????

Mvh

Peter

Fra : Erling C. Hollmann B~

Dato : 19-07-01 09:22

> Må jeg spørge om hvad det er? Det er vel noget vand, men hvorfor den blå
> diode (det ser forøvrigt rigtig fedt ud)

Det er en vandpost til at slukke tørsten ved, og billedet er taget på en
minifotorally (4 emner på 2 timer) afholdt i vores lokale fotoklub. Emnet
her er energi, derfor det blå lys, som egentlig skulle have været gemt bag
vandstrålen...

> Vil ikke give så meget kritik, bortset fra at jeg synes det er lidt blæret
> med det blå lys, og vel egentlig osse de små vanddråber der løber ned af
> siden af ?????

Vanddråberne ligger faktisk ret fast, da billedet er taget på ca 30 sek.