hvem er instruktørerne?
Fra : Rar Morfar

Dato : 18-07-01 10:01

Hej

Jeg søger navnene på instruktørerne til følgende 2 film:

Best of Guinea Pig - Flowers of Flesh and blood

The Hidden 2 (Dødsruten 2)

Håber der er hjælp at hente

Rune

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 18-07-01 10:04

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> Jeg søger navnene på instruktørerne til følgende 2 film:
>
> Best of Guinea Pig - Flowers of Flesh and blood
>
> The Hidden 2 (Dødsruten 2)

www.imdb.com er din ven....

/Nikolaj

Fra : Rar Morfar

Dato : 18-07-01 10:27

OK - jeg glemte at sige at jeg HAR KIGGET PÅ IMDB OG GOOGLE!!!!!!!!!

Fra : Deaster

Dato : 18-07-01 10:32

--

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> OK - jeg glemte at sige at jeg HAR KIGGET PÅ IMDB OG GOOGLE!!!!!!!!!

Så må du sateme være blind.
http://us.imdb.com/Title?0161635

og måske: http://us.imdb.com/Title?0152510

Mvh
Jesper (Deaster)
Some people are alive only
because it's illegal to kill them

Fra : Rar Morfar

Dato : 18-07-01 11:10

hmmm
Runtime: Japan:42

Hvorfor er runtime på min så 73 min?

MOrfar

Fra : Rar Morfar

Dato : 18-07-01 11:13

Nej - det er ikke den Hidden 2

Den jeg snakker om er en low budget amerikansk gyser udgivet af Scanbox
(kavan) i den der blå "gysertimen" serie!

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 18-07-01 12:29

> Nej - det er ikke den Hidden 2

Jeg fandt som sagt hidden 2 på www.allmovie.com (den får en enkelt
stjerne) - prøv at kigge der.

/Nikolaj

Fra : Rar Morfar

Dato : 18-07-01 11:14

Nej
Den The Hidden 2 jeg snakker om er udgivet af Scanbox (kavan) og er i den

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 18-07-01 10:39

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> OK - jeg glemte at sige at jeg HAR KIGGET PÅ IMDB OG GOOGLE!!!!!!!!!

Jeg fandt snuff-dimsen på imdb (Guinea Pig 3), og hidden 2 på
http://www.allmovie.com/

/Nikolaj

Fra : Ole Alm

Dato : 18-07-01 10:44

> OK - jeg glemte at sige at jeg HAR KIGGET PÅ IMDB OG GOOGLE!!!!!!!!!

Ikke godt nok

Episode 1: Devil's Experiment (1988, ?, 'Za Ginipiggu: Akuma no Jikken')
Episode 2: Flowers of Flesh and Blood (also referred to as 'Flower of Bloody Flesh', 1989, Hideshi
Hino, 'Za Ginipiggu 2: Chiniku no Hana')
Episode 3: Android of Notre Dame (1990, Kazuhito Kuramoto, 'Za Ginipiggu 3: Notorudamu no
Andoroido')
Episode 4: Mermaid in a Manhole (1991, Hideshi Hino, 'Za Ginipiggu 4: Manhoru no Naka no Ningyo')
Episode 5: Devil Woman Doctor (1992, Hajime Ejiki, 'Za Ginipiggu 5: Akuma no Joi-san')
Episode 6: Slaughter Special (1992, Satoru Ogura/Hideshi Hino, 'Za Ginipiggu 6: Zansatsu
Supeshyaru')
Episode 7: The Making of Guinea Pig (1992, Satoru Ogura, 'Meikingu Obu Za Ginipiggu')
Episode 8: He Never Dies (1992, Masayuki Hisazumi, 'Za Ginipiggu 8: Senritsu! Shinanai Otoko')

Fra : Rar Morfar

Dato : 18-07-01 11:11

Når min film har runtime på 73 min. er det så fordi det er en "best of"?
Det mener jeg nemlig gutten der skaffede mig den sagde!

Morfar