Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Side til syn og gerne kommentarer.
Fra : Martin Lundme

Dato : 18-07-01 08:20

Hej gruppe.

Jeg har netop tilføjet en del nye billeder til min side, og tænkte at jeg
ville prøve den frådende kritik
Håber i har fornøjelse derinde!

http://www.g-i.dk

Mvh. Martin

Martin Lundme
g-i@g-i.dk
http://www.g-i.dk

Fra : Aagaard

Dato : 18-07-01 08:47

"Martin Lundme" <g-i@g-i.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Jeg har netop tilføjet en del nye billeder til min side, og tænkte at jeg
> [...]

Hej Martin
Det er nogle utrolig flotte foto du viser os - topkarakterer fra mig. Ikke
noget at kritisere.
Mht. din website, så synes jeg du dkulle kaste den for 'løverne' i
news:dk.internet.webdesign.ris+ros. Så tror jeg du får nogle gode idéer til
at arbejde videre med.

Med venlig hilsen
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - Nye foto i albummet om få timer!

Fra : Per F Andersen

Dato : 18-07-01 09:47

> Jeg har netop tilføjet en del nye billeder til min side, og tænkte at jeg
> ville prøve den frådende kritik
> Håber i har fornøjelse derinde!

Billederne er meget smulle - meget æstetiske
Du er god til detaljer, til at isolere motivet og fjerne baggrunden ved at
gøre den meget uskarp eller ved at redigere i billedet?

Også kommentar til siden: Utrolig æstetisk, flot, men mig irriterer det, at
det er svært at finde ud af at navigere - der synes at være mange elementer
på siden, som ingen funktion har?
..Og hvorfor skal man trykke på Grønland for at se frøer fra Tyrkiet?

--
Fjern zer
perfa@zzsol.dk

Fra : Lyrik

Dato : 18-07-01 10:08

"Martin Lundme" <g-i@g-i.dk> wrote in message
> Hej gruppe.
>
> Jeg har netop tilføjet en del nye billeder til min side, og tænkte at jeg
> ville prøve den frådende kritik
> Håber i har fornøjelse derinde!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hvad siger man til Mozart?-"Du spiller godt?")) Hvad siger man til
Martin?-"Dine sider er pæne?"))
Det er ros alt sammen.

Dine billeder er formfuldendte, lige den slags som unge piger med en ny
lejlighed køber to af og hænger op på væggen. Hvorpå familien kommer og
siger-"Nej hvor er de flotte, er de fra Magasin?"

Kritisk set, så går det mere på dit livssyn, end på dine billeder. Verden er
fragmenteret. Den eneste helhed er en papegøje.))
Mennesket er et stykke hud, eller en hovedskal set indvendig fra.

Ellers lutter blomster.

Hilsen
Jens

Fra : Per F Andersen

Dato : 18-07-01 10:33

Lyrik <lyrik@vip.cybercity.dk> skrev i en
> [...]
> fragmenteret. Den eneste helhed er en papegøje.))
> Mennesket er et stykke hud, eller en hovedskal set indvendig fra.

Nu ved jeg ikke hvad du forstår ved ordet kritik - indvending?
Det er et filosofisk emne: Skal et enkelt billede (eller samling af
billeder) afspejle ens hele politiske/etiske holdning? Skal man rumme hele
verden i eet eller flere billeder?
Vi ser alle verden på vores måde, som ikke kan gøre krav på at være den
endelige og fuldgyldige. Jeg mener at verden både er fragmenteret og en
helhed. Men uden at kende helheden kan man heller ikke forholde sig til
detaljerne, og omvendt. Vi hælder måske hver især til fotografisk at tænke i
henholdsvis helheder/detaljer/farver/strukturer/komposition/skarphed/teknik
m.m. På den måde supplerer og udvider vi hinandens verdensbilleder!?

Håber at man bærer ovre med mine filosofiske udgydelser

mvh Per

--
Fjern zer
perfa@zzsol.dk

Fra : Lyrik

Dato : 18-07-01 10:39

"Per F Andersen" <perfa@zzsol.dk> wrote in message

> [...]
> Det er et filosofisk emne: Skal et enkelt billede (eller samling af
> billeder) afspejle ens hele politiske/etiske holdning? Skal man rumme hele
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jeg udtrykte mig uklart.
Jeg mener at det stilistiske element er for stort efter min mening. Det er
ved at drukne i "stil".

Et par øjne der kigger ud igennem en gul baggrund er stil, ikke kunst efter
min mening.

Hilsen
Jens

Fra : Per F Andersen

Dato : 18-07-01 11:15

> Et par øjne der kigger ud igennem en gul baggrund er stil, ikke kunst
efter
> min mening.

Kunst er et ret stort ord! Det er formentlig de færreste billeder der kan
betegnes som kunst (i hvert fald af mine - måske dine?)
Jeg havde slet ikke set billedet du referer til i første omgang (står under
Goodies) - dem jeg kommenterede ud fra var Photograhy.
Er i øvrigt ikke vild med disse fra Goodies - der er lidt rigeligt med
effektjageri i

--
Fjern zer
perfa@zzsol.dk