Saab's generøse tilbud til folket i Kjøwen~
Fra : Mogens

Dato : 18-03-08 16:23

Jeg har et par dage fri, hvorfor jeg har mulighed for at bade mine
øjen i dette dødkedelige forum herinde

Saab tror, de kan kabre nye kunder med dette tilbud:
http://link.etyper.com/r/link.asp?p1=297780144&p2=37&p3=http://www.a-m.dk/dmdocuments/dansk_saab_biopower.pdf

--
/Mogens
Køw min bil før din nabo - forhandlingspris:

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-03-08 16:31

On Tue, 18 Mar 2008 15:22:55 GMT, "Mogens" <forget@it.dk> wrote:

>Jeg har et par dage fri, hvorfor jeg har mulighed for at bade mine
>øjen i dette dødkedelige forum herinde

>--

Jamen så er det da godt at du har et par dage til at rette op på de
skandaløse forhold.

>--

>Saab tror, de kan kabre nye kunder med dette tilbud:
> [...]

Jeg gad ikke engang at overveje det. En tur til Sverige for hver 7-800
km. for at tanke!

Never.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 18-03-08 18:45

> Jamen så er det da godt at du har et par dage til at rette op på de
> skandaløse forhold.

Jep

> Jeg gad ikke engang at overveje det. En tur til Sverige for hver 7-800
> km. for at tanke! Never.

Nej, der skal mere til. Måske lidt øl- og spiritussalg den anden vej !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-03-08 19:11

Mogens skriver:

> Jeg har et par dage fri, hvorfor jeg har mulighed for at bade mine
> øjen i dette dødkedelige forum herinde

Du skulel læse lidt mere med.

> Saab tror, de kan kabre nye kunder med dette tilbud:
> http://link.etyper.com/r/link.asp?p1=297780144&p2=37&p3=http://www.a-m.dk/dmdocuments/dansk_saab_biopower.pdf

Den har været oppe at vende før.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 18-03-08 20:06

> Du skulel læse lidt mere med. Den har været oppe at vende før.....

OK...

Fra : baatbyggaregatan236@~

Dato : 20-03-08 08:48

On 18 Mar., 16:22, "Mogens" <for...@it.dk> wrote:
> Jeg har et par dage fri, hvorfor jeg har mulighed for at bade mine
> [...]

Det er vist mest et mediestunt. Med ethanol i tanken er forbruget
omkring 13L/100km - det bliver til mange ture over broen!!!

Jeg kørte iøvrigt Saab 9-5 biopower med 210 Hk i sidste weekend. Motor
og drivlinie skuffede helt klart - og resten af bilen føltes enorm
gammel. Det bliver ikke til miljøbil for min del i den her omgang.

VH EjS