Så skal der købes :-) Bilhuset
Fra : Z

Dato : 17-03-08 00:41

Hej gruppe,

efter en del råd herindefra ser det ud til at det ender med en Fabia
2001, 1,4 fra Bilhuset Tårnby (www.bilht.dk)

Er der nogen som har erfaringer med denne forhandler? Der er kun enkelte
hits på Google, og slet ingen i Google Groups.

Til slut vil jeg gerne takke for alle råd og kommentarer jeg har fået
herfra

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 18-03-08 01:35

> Er der nogen som har erfaringer med denne forhandler? Der er kun enkelte
> hits på Google, og slet ingen i Google Groups.

Så køb dog bare den bil

Der er gået for meget "Rabatten" / "Kontant" i dette land. Alle går ud fra,
at de bliver snydt så det driver, og at de er nødt itl at tjekke alt og
alle. Og ja... du bliver sandsynligvis "snydt"... kommer du en uge senere og
vil sælge bilen tilbage til forhandleren er der sikkert 15-16 ting i vejen,
der gør det "umuligt" for han at sælge den igen. Hvis det ikke er farven der
ikke er tidssvarende, er det sikkert en svaghed hos modellen, at
udstødningen går efter 30.000 km.

Jeg er ikke bilforhandler, men alt det her "googlen" omkring alt lige fra
børnehavepladser til bilforhandlere er sgu ved at være lidt for meget.

En eller anden burde lave et program, der undersøgte hvordan de forskellige
kanaler rent faktisk laver deres programmer, og hvad de rent faktissk,
bevidst undlader at fortælle, for at gøre historierne bedre for den brede
masse.

Hvad koster en Fabia fra 2001? 100.000? Med mindre det vælter ind med
advarsler omkring forhandleren, tror jeg ikke at du bliver mere "snydt" med
denne end hos andre forhandlere... men du er jo stadig beskyttet af
købeloven.

Mvh

Jasper