Se hvor mange der er tilbage af de gamle b~
Fra : TDN

Dato : 15-03-08 13:19

Der er f.eks kun 17 indreg. Alfa Romeo Alfasud tilbage eller 37 Fiat Ritmo.
Jeg ser åbenbart 1 af de kun 4 tilbageværende Citroën GS her omkring
Djursland jævnligt på vej til arbejde.

http://fpn.dk/motor/bil/article1295161.ece

Mvh
Thomas

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 15-03-08 20:09

On Sat, 15 Mar 2008 13:18:33 +0100, "TDN"
<tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote:

>Der er f.eks kun 17 indreg. Alfa Romeo Alfasud tilbage eller 37 Fiat Ritmo.
>Jeg ser åbenbart 1 af de kun 4 tilbageværende Citroën GS her omkring
> [...]
Det er så spændende at vide hvad der står gemt i garager og lader
rundt omkring. Museer har nok også nogle eksemplarer af forskellige
biler. Uden plader på forståes.

Man kan vel ikke se af stelnummeret alene hvem der (sidst) har stået
som ejer af en given bil?

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : OZ3BTO

Dato : 15-03-08 20:16

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse news:rb7ot3d5neuumg8lj2a8fcu16m2aflkv0r@4ax.com...

> [...]
> biler. Uden plader på forståes.
>
> Man kan vel ikke se af stelnummeret alene hvem der (sidst) har stået

Ja jeg kender da til en gut i vamdrup der har et par gamle biler stående
uden plader.. Ja nogen i knap så god stand bla. en ford A og nogen gammel
bedford ladvogn
Nå ja og en hanomag der er på plader :D

Erik