Wv Touran 4motion ???
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 14-03-08 21:03

Hejsa allesammen

den anden dag holdt der en wv touran 4 motion i næstved, dette fortalte jeg
en arbejds kollega og han siger så at den ikke findes..

men der stod touran bag på den ??? jeg er meget sikker på at der ikke stod
Tiguan men Touran..

Nogen der kan hjælpe ???

gerne et link som kan bekræfte min observation

THomas

Fra : Steen

Dato : 14-03-08 23:22

Thomas Duus Jürgensen wrote:
> [...]
> stod Tiguan men Touran..
>
> Nogen der kan hjælpe ???
>
> gerne et link som kan bekræfte min observation

Hmm, jeg har også set biltyper som ikke findes i realiteten. En Mercedes
C380 CDI årg. 2007 fx.
Men man kan jo bare købe de løse tal og sætte dem på bagsmækken med en
varmepistol. Jeg er sikker på at en BMW 770 skaber respekt hehe

Mvh Steen

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 15-03-08 10:33

"Thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg en arbejds kollega og han siger så at den ikke findes..
>
> men der stod touran bag på den ??? jeg er meget sikker på at der ikke stod

Måske var det en Sharan 4motion?

Fra : Klaus G.

Dato : 15-03-08 16:45

> Måske var det en Sharan 4motion?
Man skal nok være tonedøv, farveblind og smagsforvirret hvis man kan tage
fejl af en Touran og en Sharan :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-03-08 12:09

Klaus G. wrote:
> Man skal nok være tonedøv, farveblind og smagsforvirret hvis man kan tage
> fejl af en Touran og en Sharan :)

Blot indifferent overfor Porsches billigmærke

--
vh
Torben