Kik Folmer over skulderen
Fra : René Løweneck

Dato : 14-03-08 11:16

Hej !

Her har I en mulighed for at kigge over skulderen på Folmer. Klippet giver
et rigtig godt indtryk af livet på landevejen og Folmers hverdag. Det var
også hverdag for mig for nogle år siden, hvor jeg kørte blomster til
Italien.

http://www.youtube.com/watch?v=aBBPBVWSCvQ&feature=user

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-03-08 13:04

On Fri, 14 Mar 2008 11:16:13 +0100, René Løweneck <rene@loweneck.dk>
wrote:

> [...]
>et rigtig godt indtryk af livet på landevejen og Folmers hverdag. Det var
>også hverdag for mig for nogle år siden, hvor jeg kørte blomster til

Ja, det er ikke helt ved siden af.

Der mangler dog nogen detaljer, som f.eks. lidt stau (kedeligt på
film), lidt rangering på terminalerne og lidt BAG-kontrolle.

Her er der et norsk klip, for at bøde lidt på det:

http://www.youtube.com/watch?v=r_dC4QPaHz0&feature=related

Det er nogenlunde sådan det skal gøres.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : René Løweneck

Dato : 14-03-08 14:34

Hej Folmer !

> Der mangler dog nogen detaljer, som f.eks. lidt stau (kedeligt på
> film), lidt rangering på terminalerne og lidt BAG-kontrolle.

Ja, det har du ret i. Stau og stockener verkehr hører absolut til ))

Det må komme i 2'eren ))

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-03-08 19:03

René Løweneck wrote:
> [...]
> giver et rigtig godt indtryk af livet på landevejen og Folmers
> hverdag. Det var også hverdag for mig for nogle år siden, hvor jeg

Det eneste der mangler er at se en overhaling tage 1½ minut.

Her sker det tjept. Sådan er det sjældent i virkeligheden.

/F