Pris på forrude i en Picasso?
Fra : Sven

Dato : 11-03-08 21:08

Hej.
Stenslag i forruden, så den er revnet. Hvad koster det at få sat en ny
forrude i en Citroen Picasso Van fra 2001?

Sven

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-08 21:13

"Sven" <Nogen@med.ca> skrev :

>Hvad koster det at få sat en ny
>forrude i en Citroen Picasso Van fra 2001?

Kommer vel meget an på hvem, der skal skifte den

med fordel, kan du nok prøve Citroen, kontra f.eks carglass

( eller nogen af de andre der reklamerer )

Til min Scorpio - er der priser fra 3000 til 6700, for den samme
forrude ;(

--
Jan_stevns

Fra : KASO

Dato : 11-03-08 23:26

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> [...]
>
> ( eller nogen af de andre der reklamerer )
>
> Til min Scorpio - er der priser fra 3000 til 6700, for den samme

Svjh. ca. 3.000kr. for en lyddæmpende forrude inkl. regnsensor i en Grand
Scénic (Mobilglas). Det burde være ca. samme pris - eller billigere....

Fra : kazz

Dato : 12-03-08 23:35

"Sven" <Nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> Stenslag i forruden, så den er revnet. Hvad koster det at få sat en ny
> forrude i en Citroen Picasso Van fra 2001?

Prøv at forhøre dig hos Dansk Bilglas de er meget seriøse og oftes en del
billige end konkurrenterne

Kazz

Fra : Tina & Allan Fosborg

Dato : 13-03-08 13:49

- Tja, vi fik et stenslag i vores C4 Picasso forrude. Heldigvis kunne det
repareres, men af nysgerrighed spurgte jeg på et Citröen værksted, hvad det
ville koste at skifte den store forrude - De mente, at det ville koste
omkring 8.500,- ...

Nu er det jo ikke en "gammel" Xsara Picasso, men det jeg mener er, at de
bestemt må være billigere at skifte en forrude andre steder end på et
autoriseret værksted.

Jeg har dog lige netop i går fået skiftet en forrude i firmaets Transporter.
Hvad det kostede, ved jeg ikke. Jeg var jo også ligeglad...

Hilsen Allan

Fra : Per Nordahl

Dato : 13-03-08 16:28

"Tina & Allan Fosborg" <tullebo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har dog lige netop i går fået skiftet en forrude i firmaets
> Transporter. Hvad det kostede, ved jeg ikke. Jeg var jo også

Hvordan kan du være ligeglad. Firmaet har vel også udgifter /
omkostninger- for at holde butikken kørende.
Går ud fra at du forventer din mdr.løn + tillæg og pisseligeglad, Bare
du for dit?
Ja undskyld mit indlæg. men du beskriver selv forskellen på tryghed og
risiko:
(Men du slipper jo fri) Mvh. Per.

Fra : Tina & Allan Fosborg

Dato : 15-03-08 14:22

Hehe... Nej, jeg er ikke ligeglad! Jeg sparer da så meget jeg kan på
firmaets udgifter. Men det jeg mente var, at bilen er et arbejdsredskab for
os, og den skal bare være i orden! Og da jeg ikke ser regningen og ikke ved
hvad det kostede, kom jeg med en morsom bemærkning om, at jeg var
ligeglad....

Havde det været mig selv, måtte jeg nok vente lidt med at skifte ruden, men
jeg fik "go" af vores bil-ansvarlige til at få det lavet. Og så er det da
bare med at komme afsted! Og da der i forvejen lå en servopumpe til bilen og
ventede på at blive skiftet - fordi vi ikke bare sendte den på værksted for
at få den skiftet, ja så var det jo to fluer med ét smæk?

Håber dette har fået dig lidt ned på jorden igen?

Hilsen Allan

Fra : Per Nordahl

Dato : 15-03-08 16:07

> [...]
> fluer med ét smæk?
>
> Håber dette har fået dig lidt ned på jorden igen?

Ja ja, så slemt var det måske heller ikke ment Nogle gange er man
lidt hurtig på tasterne.
Der er bare for mange der behandler firmabilen som det passer dem,
hvilket medarbejderen aldrig ville gøre med sin privat-slæde.
Der er man jo sjovt nok aldeles ikke ligeglad.
Hvis bare firmaet betaler er man jo uden skyld - synes mange at have en
holdning til.

Så jo, jeg er nede på jorden igen.

Mvh. Per.