Bortskaffe trailer?
Fra : Martin

Dato : 11-03-08 14:17

Hej.

Jeg har en ældre trailer som egenligt er min fars men de har købt en ny. Den
er efterhånden i mindre god stand. Der er vel ikke skrotpræmie på som med
biler så jeg tænkte på at sælge den til en som kunne sætte den i stand.

Men hvad hvis jeg ikke kan finde en interesseret køber? Kan man så bare hive
nummerpladen af og aflevere sådan en på den lokale genbrugsstation? Det er
en alm "lille" 500-kilos.

Fra : kenneth sloth

Dato : 11-03-08 14:48

hej hvis det er nær kolding er jeg intrseret i den

Fra : Martin

Dato : 11-03-08 19:44

> hej hvis det er nær kolding er jeg intrseret i den

Desværre ikke, den er i Fårevejle.

Fra : Ivan, Århus

Dato : 11-03-08 14:53

> [...]
>
> Men hvad hvis jeg ikke kan finde en interesseret køber? Kan man så bare
> hive nummerpladen af og aflevere sådan en på den lokale genbrugsstation?

Den skal være pil-hamrende rådden for at du ikke kan sælge den !
Men ellers er det på genbrugsstationen.

Hilsen Ivan, Århus

Fra : Anders Majland

Dato : 11-03-08 15:12

> Den skal være pil-hamrende rådden for at du ikke kan sælge den !
> Men ellers er det på genbrugsstationen.

Og er den så rådden er det nok ikke er problem at få adskilt træ, rent jern
og urent jern.. Men måske det er en ide hjemmefra at undersøge om hjulene
kan komme af eller de er groet fast ...

Fra : OZ3BTO

Dato : 11-03-08 18:48

> [...]
jern
> og urent jern.. Men måske det er en ide hjemmefra at undersøge om hjulene

Bare kør den på genbrugspladsen som den er .. de skal nok splitte den ad

Har selv været på en genbrugstation og når vi fik en trailer ind pillede
vi den fra hinanden med gummigeden

Kan evt. også være at de kan bruge den til noget fornuftig.. Vi havde en
gammel trailer der blev brugt til at flytte bla kemikalier på med en
havetraktor for an (også fundet på pladsen)

Erik

Fra : Anders Majland

Dato : 12-03-08 08:31

> Bare kør den på genbrugspladsen som den er .. de skal nok splitte den ad
>
> Har selv været på en genbrugstation og når vi fik en trailer ind pillede
> vi den fra hinanden med gummigeden

Der er så en lokal måde at håndtere det på ... Martin tag og spørg på din
genbrugsplads hvordan de håndterer det ...

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-08 15:43

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Men hvad hvis jeg ikke kan finde en interesseret køber? Kan man så bare
> hive nummerpladen af og aflevere sådan en på den lokale genbrugsstation?

Kan den køre?

--
/HB

Fra : Martin

Dato : 11-03-08 19:43

> Kan den køre?

Jada. Men er som sagt ikke køn.

Fra : Thomas

Dato : 11-03-08 15:51

"Martin" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Men hvad hvis jeg ikke kan finde en interesseret køber? Kan man så bare
> hive nummerpladen af og aflevere sådan en på den lokale genbrugsstation?

Er den fyldt med dåsebajere ?

Så kender jeg en der kunne være interesseret

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 11-03-08 16:03

Thomas wrote:

> Er den fyldt med dåsebajere ?
>

> Så kender jeg en der kunne være interesseret

Haha ..

Fra : Martin

Dato : 11-03-08 19:44

> Er den fyldt med dåsebajere ?

Øhhh... nej den er helt tom....

Fra : M Aalestrup

Dato : 14-03-08 03:19

Bare kom med adressen så kommer jeg og hjælper dig af med den på onsdag.

--
Med venlig hilsen/With kind regards

Martin Aalestrup