Hvad mener i om denne "salgs" annonce ?
Fra : Flemming

Dato : 01-03-08 22:47

http://www.renes-biler.dk/html/indhold/showcars.asp?ID=165601673

UDSTYR:
Servo, el ruder, c-lås, abs, airbag, el spejle, rfg 10-12-1997, kanon
kebab vogn, køb denne perle og få problemer til op over begge øre,

--
Mvh. Flemming

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-03-08 22:59

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Servo, el ruder, c-lås, abs, airbag, el spejle, rfg 10-12-1997, kanon
> kebab vogn, køb denne perle og få problemer til op over begge øre,

Annoncen kan ikke være anderledes, man må jo ikke lyve, vel ?

Det er ellers nogen fede kommentarer der er til afhentningsbilerne....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Flemming

Dato : 01-03-08 23:04

Brian Sørup skrev:

> Annoncen kan ikke være anderledes, man må jo ikke lyve, vel ?
>

> Det er ellers nogen fede kommentarer der er til afhentningsbilerne....

Havde ikke lige set det var et gennemgående træk på renes side der. Så
kunne det godt være jeg skulle kigge nærmere på den Passat alligevel....

--
Mvh. Flemming

Fra : Leonard

Dato : 01-03-08 23:16

On Sat, 1 Mar 2008 22:59:28 +0100, Brian Sørup wrote:

> Det er ellers nogen fede kommentarer der er til afhentningsbilerne....

Ja, der bliver ikke lagt fingre imellem:

Opel Vectra 1,8 16V Elegance
UDSTYR:    Klima, alu, cd, el ruder, fj bet c-lås, synet 10-01-2007, en
rigtig bambus raket, kanon vogn går i stykker hele tiden ( møgkasse)
--
Leonard

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-03-08 00:07

Leonard <piper28a@gmail.invalid> wrote in

> Opel Vectra 1,8 16V Elegance
> UDSTYR: Klima, alu, cd, el ruder, fj bet c-lås, synet
> 10-01-2007, en rigtig bambus raket, kanon vogn går i stykker hele
> tiden ( møgkasse)

Det var da der min 306'er sku ha været solgt så, det ville være en ærlig
beskrivelse af den jo :)

Den endte istedet - via omveje - hos Korskro biler der bl.a. skrev
følgende:
Km: 224.000
FRISK FEJLFRI NYSYNET 21-2-2008 15" alufælge
fartpilot
MEGET FLOT OG VELHOLDT KØRER FEJLFRI

Den havde ikke fartpilot da jeg afleverede den dagen før den kom på siden,
den var heller ikke fejlfri og så havde den kørt 226.000km plus det løse...

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-03-08 06:22

Brian Sørup skrev den 01-03-2008:
> "Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Annoncen kan ikke være anderledes, man må jo ikke lyve, vel ?
>

> Det er ellers nogen fede kommentarer der er til afhentningsbilerne....

Det er bare ærlig humor!
Kommentaren til Hilux og Corolla fik mig til at grine rigtig meget.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 23:07

Flemming <123spam4me@gmail.com> skrev :

>UDSTYR:
>Servo, el ruder, c-lås, abs, airbag, el spejle, rfg 10-12-1997, kanon
>kebab vogn, køb denne perle og få problemer til op over begge øre,

Yderst spøjs !

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 23:47

<jan_stevns> skrev i en meddelelse > --
> Jan_stevns

Har du set Rekorden??
Den kan du da ikke leve foruden

1984 en ejers spedo. garanti 92000km.

Personlig syntes jeg egentlig, at det virker som en meget seriøs forhandler,
trods de skæve indfald.

Mvh Ove

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-08 00:09

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev :

>Har du set Rekorden??

Si !

>Den kan du da ikke leve foruden

Ork jo ....

>Personlig syntes jeg egentlig, at det virker som en meget seriøs forhandler,
>trods de skæve indfald.

De er faktisk skægge - har du set billedet af ham Martin ?

--
Jan_stevns

Fra : Flemming

Dato : 02-03-08 00:52

jan_stevns skrev:

> De er faktisk skægge - har du set billedet af ham Martin ?

Der står at det er Martin der har med-overtaget biksen, med de mode
glugger der, virker han som en rigtigt smartass-popsmart-sælger

men hov, nu bliver det interessant:

Det lader til at Rene har fundet sig en god og stabil bil:
http://www.renes-biler.dk/html/indhold/showcars.asp?ID=165601634

og konen (Char)Lotte har sørme også fået sig en fin bil:
http://www.renes-biler.dk/html/indhold/showcars.asp?ID=165601634

kunne da godt være man skulle skifte branche ?

--
Mvh. Flemming

Fra : SB

Dato : 02-03-08 08:05

> [...]
> http://www.renes-biler.dk/html/indhold/showcars.asp?ID=165601634
>
> kunne da godt være man skulle skifte branche ?

Kører de i samme bil?
Er samme link :)

Søren

Fra : Flemming

Dato : 02-03-08 09:28

SB skrev:

> Kører de i samme bil?
> Er samme link :)
Ups, det var også lidt sent

http://www.renes-biler.dk/html/indhold/showcars.asp?ID=165601620

--
Mvh. Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 23:29

>http://www.renes-biler.dk/html/indhold/showcars.asp?ID=165601620

Den eneste bil jeg har prøvet at glide sidelæns i blot ved hastighed
på 100 km/t at trykke klampen i kælderen.
Men ok det var lige ved at give en dårlig ryg

Fra : Thomas

Dato : 01-03-08 23:41

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Servo, el ruder, c-lås, abs, airbag, el spejle, rfg 10-12-1997, kanon
> kebab vogn, køb denne perle og få problemer til op over begge øre,

Ja manden eller damen Rene , har da allerede fået fuld valuta for sine penge
herinde!!!!

Fed/ny måde at gøre det på, om det så holder vil tiden vise

Mvh

Thomas, der hader reklamer men alligevel tager hatten af for nye tiltag

Fra : Flemming

Dato : 02-03-08 00:37

Thomas skrev:

> Ja manden eller damen Rene , har da allerede fået fuld valuta for sine penge
> herinde!!!!

Ærgerligt jeg har slet ikke fået procenter, eller noget

> Fed/ny måde at gøre det på, om det så holder vil tiden vise

Tror først man kan bedømme det, når man har snakket med dem dernede ..

--
Mvh. Flemming

Fra : -= JF =-

Dato : 02-03-08 00:05

Flemming skrev:

> kebab vogn

Har jeg aldrig hørt før Mon ikke det er det der osse går under navnet
'en perkerpotte'

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-08 00:12

-= JF =- <null@null.null> skrev :

>Har jeg aldrig hørt før Mon ikke det er det der osse går under navnet
>'en perkerpotte'

Åehh kebab slæde, med Ali fælge og turbanhylde - er nok hørt før

Der var en gang en henvisning til en yderst sjov annonce på nettet

--
Jan_stevns

Fra : -= JF =-

Dato : 02-03-08 00:18

jan_stevns skrev:

> Åehh kebab slæde, med Ali fælge og turbanhylde - er nok hørt før

Jo, jeg kender da mange af øgenavnene - men kebabben var ny for mig

--
Mvh. John

Fra : Kent Nielsen

Dato : 02-03-08 08:18

"-= JF =-" <null@null.null> wrote in message
> Jo, jeg kender da mange af øgenavnene - men kebabben var ny for mig

Her har en ældre BMW 3-serie gået under navnet "kebab taunus" meget længe.

Kent Nielsen

Fra : -= JF =-

Dato : 02-03-08 09:15

Kent Nielsen skrev:

> Her har en ældre BMW 3-serie gået under navnet "kebab taunus" meget længe.

Dem kender jeg som en Tre-tyrk med Alifælge

--
Mvh. John

Fra : ShutEye

Dato : 02-03-08 09:38

> Dem kender jeg som en Tre-tyrk med Alifælge

Er det ikke en 3-tyrker-i ?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-03-08 12:36

"ShutEye" <no@no.no> wrote in news:47ca6760$0$90267$14726298
@news.sunsite.dk:

> Er det ikke en 3-tyrker-i ?

Kun hvis han har 2 fætre med?

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-08 12:40

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev :

>Kun hvis han har 2 fætre med?

Deraf udtrykket "Wolla .. min fætter" ;)

--
Jan_stevns

Fra : E.L

Dato : 02-03-08 12:41

BMW er da en perkercontainer her i jylland, og har været kaldt det ret
længe.

EL

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-03-08 16:50

"E.L" <NOTHING@NOTHING.dk> wrote in news:47ca922e$0$2090
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> BMW er da en perkercontainer her i jylland, og har været kaldt det ret
> længe.

Men hviken slags perkere? Tryk dig dog ordentligt ud, Jydeperker!

Her på djævleøen er det tit Whiskyperkere der kører BMW. Svanseperkere hvis
det er en cabrio.

Er det en gammel Bimmer, så er der en lille enklave samlet på det mørke
Amager. Selvsagt fremført af entusiastiske Klippeperkere af anden perkisk
herkomst end dansk.

Fra : PMH

Dato : 02-03-08 19:22

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "E.L" <NOTHING@NOTHING.dk> wrote in news:47ca922e$0$2090
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>

>Klippeperkere af anden perkisk herkomst end dansk.

)))))))))

Det var en af de bedre..