instruktionsbog
Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 29-02-08 13:19

er det mig der er helt galt på den eller plejer der ikke at være en oversigt
over sikringer i instruktionsbogen, i min getz er der et flot billede af
instrumentbordet med tal til de forskellige ting, og på næste side er der en
oversigt over hvad de forskellige tal er, min sikringsboks er nr 12 men der
er bare ingen forklaring til denne , hvor sidder sikringen til en getz
'06 ?

--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Niels Bengaard

Dato : 29-02-08 13:23

> [...]
> side er der en oversigt over hvad de forskellige tal er, min sikringsboks
> er nr 12 men der er bare ingen forklaring til denne , hvor sidder

Står det så ikke på indersiden af låget på sikringsboksen?

Mvh Niels

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 29-02-08 14:01

> Står det så ikke på indersiden af låget på sikringsboksen?
>
> Mvh Niels

efter 40 min på værksted hvor de kikkede i bog og skilte bilen af, målte og
regerede, fandt de en anden bog hvor det viste sig den var flyttet ud i
motorrummet

--
Hilsen Christel & Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Henrik B.

Dato : 29-02-08 19:28

"Gilbert....(5750)" <gilbert@roen[remove]have.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> side er der en oversigt over hvad de forskellige tal er, min sikringsboks
> er nr 12 men der er bare ingen forklaring til denne , hvor sidder

Man får hvad man betaler for. Og til den pris en Getz koster, har der ikke
været råd til en sikringsoversigt. )

--
To crash with a Volvo is extremely safe.
If you're sitting in a Saab.