Findes der et sted hvor man kan leje en bi~
Fra : Bjarne

Dato : 26-02-08 16:01

Ja der gør... Hehehe, men til en fornuftig pris?

mvh
Bjarne

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 26-02-08 19:23

Bjarne skrev:
> Ja der gør... Hehehe, men til en fornuftig pris?
>
> mvh
> Bjarne

Det kommer jo så an på, hvad du definerer som en "fornuftig pris". Lej
et lig er i nogens øjne særdeles fornuftige priser, mens andre syntes de
ikk vil leje der, på grund af sikkerheden i bilen. Andre syntes så, at
en limousine harr en fornuftig lejepris, men jeg regner med du nok vil
lægge dine penge midt i mellem de to priser. Prøv Avis eller Hertz, det
kan være de kan give en fornuftig pris på en måned. En privat udlejer,
kan også være løsningen, men et prisleje vil da nok være at foretrække,
så du kan få en god vejledning. Samtidig bliver du jo nok nødt til at
oplyse, om det er en lille bil, eller en stor flyder, du påtænker at
leje for en måned. Der er der jo - sjovt nok - også en prisforskel.

Jesper

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-02-08 19:29

Bjarne wrote:
> Ja der gør... Hehehe, men til en fornuftig pris?

Hvor i landet ?
Og hvad er en fornuftig pris ?

Hvis det er i hovedstadsområdet, så er der f.eks. ham her:
http://www.lejentoyota.dk/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bjarne

Dato : 27-02-08 14:17

> Hvor i landet ?
> Og hvad er en fornuftig pris ?
>
> Hvis det er i hovedstadsområdet, så er der f.eks. ham her:
> http://www.lejentoyota.dk/
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.dk - Motorsport
> Masser af bil videoer

I hovedstaden og jeg tror nok de fleste ved hvad en fornuftig pris vil
være... Ikke at jeg skal generalisere, men jeg kan jo se hvad der bliver
diskuteret herinde. Og de fleste vil nok synes at 20.000dkk for en måned er
lidt for meget
Jeg tror min smerte grænse er 6-7000dkk ellers kan jeg ligeså godt købe et
lig.

mvh
Bjarne

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-02-08 14:22

Bjarne wrote:

> [...]
> for en måned er lidt for meget
> Jeg tror min smerte grænse er 6-7000dkk ellers kan jeg ligeså godt

På det link jeg sendte, der kan du leje en Corolla for 7500,- pr.md incl.
fri km (i DK).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bjarne

Dato : 27-02-08 14:28

> På det link jeg sendte, der kan du leje en Corolla for 7500,- pr.md incl.
> [...]

Ja, så faktisk lige siden efter jeg svarede før. Den er lige i øjet og en
Toyota får man sq nok ingen problemer med...

Perfekt, mange tak for linket.

mvh
Bjarne

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-02-08 19:58

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja der gør... Hehehe, men til en fornuftig pris?

Hvad med at købe en, og sælge skrotte når færdig?

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-02-08 19:59

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> "Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvad med at købe en, og sælge skrotte når færdig?

Glemte linket:

- Martin

Fra : Bjarne

Dato : 27-02-08 14:15

> Hvad med at købe en, og sælge skrotte når færdig?

Nå ja, det nok det mest fornuftige... Tak for tippet.

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-02-08 16:35

Bjarne ( vesterport@gmail.com ) skrev følgende i
47c5621f$0$90266$14726298@news.sunsite.dk :

> Nå ja, det nok det mest fornuftige... Tak for tippet.

Hvis du er interesseret i 309'eren, er der billeder her:
http://petersens.homepage.dk/ ... Prisen kan vi snakke om.

- Martin

Fra : Bjarne

Dato : 28-02-08 10:34

> Hvis du er interesseret i 309'eren, er der billeder her:
> http://petersens.homepage.dk/ ... Prisen kan vi snakke om.
>
> - Martin

Der går nok et par måneder, skal lige af med min 328i først

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-02-08 16:53

> Der går nok et par måneder, skal lige af med min 328i først

Fint nok. :)

- Martin