Ford Focus
Fra : Jan Bringø

Dato : 25-02-08 14:35

Hej NG

Jeg er den lykkelige ejer af en Ford Focus 2.0 trend fra 1999
Bilen kan finde på at køre med 4 - 6000 omd/min i tomgang.
Dette kan den gøre i 2 - 10 min så kører den normalt igen et stykke tid, men
problet kommer gerne igen.... periodisk. Det har ikke noget at sige om bilen
er kold eller varm. Men det kan komme hvis man giver den lidt "tæsk" ......
Har tænkt på om det kunne være Lambdasonden, men har ikke meget forstand på
dette så håber i kan hjælpe.

Nogen idé om rep. pris ??

Mvh Jan Bringø....(Fjern XXX i mail)

Fra : Jens Andersen

Dato : 26-02-08 07:41

"Jan Bringø" <janXXX@bringoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har tænkt på om det kunne være Lambdasonden, men har ikke meget forstand

Det er høje omdrejninger du omtaler, det er vel ikke bare
speedertrækket der trænger til at blive rep. eller bare smurt?
Jens

Fra : Jan Bringø

Dato : 26-02-08 08:13

"Jens Andersen" >
> Det er høje omdrejninger du omtaler, det er vel ikke bare
> speedertrækket der trænger til at blive rep. eller bare smurt?
> Jens

Ja det er høje omdr. Nej det er ikke speedertrækket, da den kan starte på
2000 omdr og selv gå helt op til 6000 omdr uden jeg gør noget som helst.
Nogle gange når den går i tomgang (omkring 900 omdr) kan den ikke gå jævnt.
Så ligger den og vipper mellem 850 og 1100 omdr...... Det gør den heller
ikke mere økonomisk

Mvh Jan