BMW <> airbag...
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 18:32

Hejsa.

Nu har jeg meget lidt forstand på BMW, men har siddet og kigget lidt på
noget sådan.

Er det rigtigt at en E30 aldrig har airbag? I modsætning til en E36?

Er det ligeledes rigtigt set at skiftet fra E30 til E36 er ca. årgang 1994?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Morten Calundan

Dato : 24-02-08 19:20

<Rune Nicolajsen> wrote in message
> [...]
>
> Er det rigtigt at en E30 aldrig har airbag? I modsætning til en E36?
>
> Er det ligeledes rigtigt set at skiftet fra E30 til E36 er ca. årgang

E30 forefindes med Airbag i det yngste modeller
E30 blev produceret op til '92 - Touring modellerne kom rent faktisk helt
frem til '94!
Der findes ingen her til lands - men de findes, ganskevist i stærkt
begrænset antal.
E36'eren udkom i '92 og E36 Touring udkom i '94. Så modellerne overlapper
hinanden

- Morten

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 25-02-08 11:18

"Morten Calundan" <morten_calundan@hotmail.com> wrote in message
> E30 forefindes med Airbag i det yngste modeller

Hmm, er du sikker? Jeg havde en E36 fra 92, og den havde ikke airbag.

Mvh
Jacob

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-02-08 15:56

"Jacob Rungwald" <jacob@*fjern*rungwald.dk> wrote in news:47c2954b$0$2102
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hmm, er du sikker? Jeg havde en E36 fra 92, og den havde ikke airbag.

Det ene udelukker da ikke det andet.

E30 kunne fås med airbag som ekstraudstyr fra engang midt i 80'erne. Men
det var dyrt og er derfor relativt sjældent.