Hvem er billig Remus lydpot?
Fra : Brian Kals

Dato : 23-02-08 22:12

Hej.

Skal have en ny potte til min bil, den gamle remus er efterhånden færdig,
den har dog også holdt meget længe, så jeg vil gerne have en ny magen til.

Jeg mener det er en 1x 90mm Remus Sport.

Hvem i DK er billige med Remus potter?

På forhånd tak.

Mvh
Brian

Fra : Brian

Dato : 23-02-08 22:34

Brian Kals wrote:
> [...]
> færdig, den har dog også holdt meget længe, så jeg vil gerne have en
> ny magen til.
> Jeg mener det er en 1x 90mm Remus Sport.

Jeg købte en hos Bil & Børn (!) for et par år siden:
http://www.bogb.dk/Remus.htm

På det tidspunkt, kunne jeg ikke finde en bedre pris her i landet.

/Brian

Fra : A. K.

Dato : 23-02-08 23:09

"Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den har dog også holdt meget længe, så jeg vil gerne have en ny magen til.
>
> Jeg mener det er en 1x 90mm Remus Sport.

Hvilken bil skal du bruge den til, jeg har en helt ny liggende der kan købes
billigt.

Fra : Brian Kals

Dato : 24-02-08 10:02

"A. K." <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken bil skal du bruge den til, jeg har en helt ny liggende der kan
> købes billigt.

Hej AK.

Det er til en Peugoet 306

Mvh
Brian

Fra : BigMac

Dato : 24-02-08 15:11

Fra : BigMac

Dato : 24-02-08 15:12

"A. K." <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken bil skal du bruge den til, jeg har en helt ny liggende der kan
> købes billigt.

og til hvilken en bil passer din så på??

Fra : A. K.

Dato : 24-02-08 15:38

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "A. K." <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> og til hvilken en bil passer din så på??
Den jeg har er til en Opel Kadett 2,0 GSI 16V med dobb. afgang den er 4 år
gammel, men har aldrig været monteret

Fra : BigMac

Dato : 25-02-08 17:22

> Den jeg har er til en Opel Kadett 2,0 GSI 16V med dobb. afgang den er 4
> år gammel, men har aldrig været monteret
tror du den passer på en Astra

Fra : A. K.

Dato : 25-02-08 17:28

> tror du den passer på en Astra
Det vil jeg mene, ellers er det meget lidt der skal modificeres, for at få
den til det, den kan købes for 500,- og bor i Esbjerg

Fra : Kent Friis

Dato : 24-02-08 15:38

Den Sat, 23 Feb 2008 23:09:10 +0100 skrev A. K.:

> Hvilken bil skal du bruge den til, jeg har en helt ny liggende der kan købes
> billigt.

Bare lige en kommentar til din e-mail adresse.

Det er helt fint at du ikke vil have spam, og derfor vælger at
indsætte en falsk adresse. Men tror du ejeren af "ikke.dk" er glad
for at få det spam du skulle have haft? (Ja, adressen "ikke.dk"
findes).

Brug .invalid i stedet for .dk til falske e-mail adresser, så er du
sikker på det ikke går udover uskyldige.

Mvh
Kent

Fra : A. K.

Dato : 24-02-08 15:52

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> findes).
>
> Brug .invalid i stedet for .dk til falske e-mail adresser, så er du
> sikker på det ikke går udover uskyldige.

Det troede jeg faktisk ikke den gjorde, men det er rettet nu.

Fra : Kent Friis

Dato : 24-02-08 16:08

Den Sun, 24 Feb 2008 15:51:38 +0100 skrev A. K.:

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det troede jeg faktisk ikke den gjorde, men det er rettet nu.

Ikke helt. Det skal være fx "virker@ikke.invalid", ikke noget med
"invalid.dk" - som også findes. Altså den skal ende på ".invalid",
ikke på ".dk". Hvad du skriver før ".invalid" må du til gengæld
selv om.

Mvh
Kent

Fra : A. K.

Dato : 24-02-08 16:10

">
> [...]
> "invalid.dk" - som også findes. Altså den skal ende på ".invalid",
> ikke på ".dk". Hvad du skriver før ".invalid" må du til gengæld

var det her så bedre.

Fra : Kent Friis

Dato : 24-02-08 18:17

Den Sun, 24 Feb 2008 16:09:42 +0100 skrev A. K.:

> ">
>>
> var det her så bedre.

Perfekt

Mvh
Kent

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-03-08 10:20

Kent Friis wrote:

> [...]
> findes).
>
> Brug .invalid i stedet for .dk til falske e-mail adresser, så er du
> sikker på det ikke går udover uskyldige.

og muligvis spamme Pensam i stedet?

/F

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-03-08 10:26

Frank Leegaard skriver:

> og muligvis spamme Pensam i stedet?

Øøøøh, de har ikke .invalid som tld, men .dk i stedet.

Læs for øvrigt: http://en.wikipedia.org/wiki/.invalid

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-03-08 16:05

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Frank Leegaard skriver:

> Øøøøh, de har ikke .invalid som tld, men .dk i stedet.
>
> Læs for øvrigt: http://en.wikipedia.org/wiki/.invalid

Jeg havde forstået det sådan at man skulle skrive invalid.dk i stedet for
ikke.dk. Det kan jeg så godt så ikke er det der foreslåes når der nærlæses.

Ikke desto mindre har de fleste spamkonger nok algoritmer til netop at
udskifte .invalid med alskens andet. Eftersom det er en dansk nyhedsgruppe
er det jo let at gætte hvad TLD så sikkert skal være.

/F