Gratis tudekiks. ,-)
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-02-08 14:39

Så er der håb forude.

http://ekstrabladet.dk/flash/kultur/article974432.ece

Skal det være motorvejskørsel?

Eller tåbelygter?

Eller rygning?

Eller lastbiler med tilhørende chauffører?

Eller noget helt andet?

Der er mange potentielle vindere i gruppen. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 15-02-08 14:43

KLIP

> Så er der håb forude.
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/kultur/article974432.ece

Ekstrabladet har vundet på forhånd.

Det blad indeholder en stor samling tudemarier og de lever af det:)

mvh
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-02-08 14:51

On Fri, 15 Feb 2008 14:42:41 +0100, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>Ekstrabladet har vundet på forhånd.
>
>Det blad indeholder en stor samling tudemarier og de lever af det:)

>--

Sure gamle mand. ))

Har de ridderskikker nu været uvenlige mod erhvervslivet...igen?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 15-02-08 14:56

KLIP

> Sure gamle mand. ))

Det tror da pokker, når den avis ligger på samtlige udgaver af restaurent De
4 Hvide Hjørner..

> Har de ridderskikker nu været uvenlige mod erhvervslivet...igen?

http://epn.dk/kommunikation/medier_underholdning/article1264663.ece

mvh
Bjørn J.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-02-08 16:23

wrote:

>Ekstrabladet har vundet på forhånd.
>
>Det blad indeholder en stor samling tudemarier og de lever af det:)

Og det ved du fordi...?

--
Når månen er rød, er den kommunistisk.
Når månen er halv, er den muslimsk.

Fra : BJ

Dato : 15-02-08 16:29

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og det ved du fordi...?

....de hyler op om alt muligt og umuligt...

mvh
Bjørn J.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-02-08 17:45

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> Eller lastbiler med tilhørende chauffører?
> Eller noget helt andet?
> Der er mange potentielle vindere i gruppen. )

Mon man kan vinde med den begrundelse at man skal bruge dem til at dele
ud til alle de klynkere man møder i nyhedsgrupperne?

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Brian

Dato : 15-02-08 17:54

Finn Guldmann wrote:

> Mon man kan vinde med den begrundelse at man skal bruge dem til at
> dele ud til alle de klynkere man møder i nyhedsgrupperne?

Jeg tror sgu egentlig at det ville være tilstrækkeligt at sende en bette
mail med titlen "Finn Guldmann" og så finde et par gamle indlæg af selvsamme
personage

/Brian

Fra : ShutEye

Dato : 17-02-08 12:49

> Jeg tror sgu egentlig at det ville være tilstrækkeligt at sende en bette
> mail med titlen "Finn Guldmann" og så finde et par gamle indlæg af
> selvsamme personage

LOL!

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 15-02-08 22:49

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
>
> Eller lastbiler med tilhørende chauffører?
>
> Eller noget helt andet?
>
> Der er mange potentielle vindere i gruppen. )

Jamen værsgo' da! Så kan de der ønsker det selv tage for sig af kiksene:
http://www.kinagrill.dk/

Mvh
Claus

Fra : Henrik B.

Dato : 18-02-08 13:13

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Hej Folmer.

Din mail bouncer - hvor kan jeg fange dig?

--
To crash with a Volvo is extremely safe.
If you're sitting in a Saab.