Foto
IBM760 5420
Teil 3020
På kunstmusæum med Lubbi og Lyrik
Fra : Lyrik

Dato : 17-07-01 22:50

Gå på en 15:57 minutters vandring igennem et interessant avantgarde
kunstmusæum med Lubbi og Lyrik.
Der er nogle flotte billeder. Adgangen er gratis. Kunstnernes navne står på
de tre små fotos, som også filmes.

Hvis du klikker på linket, så åbner den "streaming." Men du kan også
"stjæle" den, ved at højreklikke og downloade hele filmen.
Den fylder 11,7 megabyte, så det er en overkommelig download.
Lad kunsten erstatte pornoen for en aften!))-Her er den:
http://lyrik.homepage.dk/kunst/kunst.WMV

Hilsen
Jens

Fra : Aagaard

Dato : 18-07-01 08:54

"Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Den fylder 11,7 megabyte, så det er en overkommelig download.
> Lad kunsten erstatte pornoen for en aften!))-Her er den:

Hej Jens
Hos mig åbnes streamingen, men ikke nogen web-side. Filen som vises, varer
15 min. 57 sek.
Jeg vil meget gerne se siden/siderne du har lavet, men vinduet lukkes
automatisk.

Med venlig hilsen
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - Ny grafik på forsiden.

Fra : Lyrik

Dato : 18-07-01 09:52

"Aagaard" <skriv@ikketil.dk> wrote in message

> [...]
> 15 min. 57 sek.
> Jeg vil meget gerne se siden/siderne du har lavet, men vinduet lukkes

Hej Aagaard

Fejlen er min. De flotte billeder jeg henviste til var dem som var på
udstillingen. Der er ikke lavet nogen webside om det.
Sorry.

Hilsen
Jens