Hvad er dog det for en nummerplade ??
Fra : Lars [6710]

Dato : 10-02-08 18:59

Hejsa

Spottede denne nummerplade idag
http://hoerlyck.dk/Bil/nummerplade.jpg
(eller hvad sådan en størrelse nu hedder) på en Ford Galaxy på en
P-plads i Henne Strand området...

Det er blot et klistermærke der er hæftet på.
Ingen synlige ting i eller på bilen der kunne afsløre nationalitet

Er der nogen der ved om det er lovligt overhovedet, og i så fald hvem
der må køre med det ??

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Brian

Dato : 10-02-08 19:04

Lars [6710] wrote:
> [...]
> Ingen synlige ting i eller på bilen der kunne afsløre nationalitet
>
> Er der nogen der ved om det er lovligt overhovedet, og i så fald hvem

Det er den "nye" type klistermærke prøveplader, med gyldighedsperiode i
bunden.

/Brian

Fra : Lars [6710]

Dato : 10-02-08 21:00

Brian skrev:

> Det er den "nye" type klistermærke prøveplader, med gyldighedsperiode i
> bunden.
>
> /Brian

OK

Det er da rart at lære lidt en gang imellem

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Lars Arup

Dato : 10-02-08 23:02

Det ligner en hjemmelavet kopi af en prøvenummerplade.Dem jeg har fået(i
København) har et "øje i en hånd" imellem de to datoer og der står også med
småt over datoerne "gyldig fra" og "gyldig til"
Jeg har lige været ude og tage et billede af min, så jeg kan sidde herinde
og se hvordan den ser ud, men jeg kan vist ikke finde ud af "vise"det i
dette indlæg.

MVH Lars Arup

Fra : Lars [6710]

Dato : 10-02-08 23:08

Lars Arup skrev:
> [...]
> og se hvordan den ser ud, men jeg kan vist ikke finde ud af "vise"det i

Tjaaa
På den jeg så var der ikke noget øje og ej heller nogen tekst.

Jeg undrede mig også lidt over at den ikke skulle se mere "Lovlydig" ud...
Ligner noget man sagtens kan efterligne

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-02-08 23:58

Lars [6710] skrev:

> Jeg undrede mig også lidt over at den ikke skulle se mere "Lovlydig" ud...
> Ligner noget man sagtens kan efterligne

Der er præget struktur i overfladen. Den berømte hånd.

--
MVH

Ib Jakobsen