Brugttest af Citroën C5
Fra : Jan W Nlelsen

Dato : 09-02-08 18:35

Hej folkens

Er der nogen, der ligger inde med et par fejloversigter/brugttests af C5 -
første generation..?

--
Jan W Nielsen

Fra : Kent Friis

Dato : 09-02-08 18:38

Den Sat, 9 Feb 2008 18:34:53 +0100 skrev Jan W Nlelsen:
> Hej folkens
>
> Er der nogen, der ligger inde med et par fejloversigter/brugttests af C5 -
> første generation..?

Prøv hos det lokale brandvæsen...

Mvh
Kent

Fra : Møller

Dato : 09-02-08 19:27

Kent Friis wrote:

> Prøv hos det lokale brandvæsen...

De kan trygt anbefale dem, har aldrig haft problemer med dem, men VW de har brandproblemer ved
Benzinpumpe

Møller

Fra : Kent Friis

Dato : 09-02-08 21:25

Den Sat, 09 Feb 2008 19:27:12 +0100 skrev Møller:

> De kan trygt anbefale dem, har aldrig haft problemer med dem, men VW de har brandproblemer ved
> Benzinpumpe

Der stod "første generation". Det må være en fra det tidsrum hvor man
greb efter nærmeste ildslukker hver gang man kørte forbi en C3 / C5.

Mvh
Kent

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 09-02-08 22:16

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote in

> Der stod "første generation". Det må være en fra det tidsrum hvor man
> greb efter nærmeste ildslukker hver gang man kørte forbi en C3 / C5.

dem der havde problemerne er vel alle brændt ;^)

--
vh, Erik BH

Fra : Kent Friis

Dato : 09-02-08 22:29

Den 09 Feb 2008 21:15:33 GMT skrev Erik B. Hansen:
> Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote in

> [..]
>
> dem der havde problemerne er vel alle brændt ;^)

Eller også var der nogen i nærheden med en ildslukker, og så har
den lige fået lidt maling og en luftfrisker til at tage den
værste sod-stank.

Mvh
Kent

Fra : KASO

Dato : 10-02-08 17:11

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Der stod "første generation". Det må være en fra det tidsrum hvor man
> greb efter nærmeste ildslukker hver gang man kørte forbi en C3 / C5.

Hmm - hvor mange var det lige af disse, der brændte? Det var svjh. ikke
mange. Det var primært Peugeot 307, der futtede nogle stykker af af, før de
løste problemet. Det samme kan så siges som VWeber...... (Bortset fra
at sidstnævnte fortsætter grillfesten)

Fra : Kent Friis

Dato : 10-02-08 18:00

Den Sun, 10 Feb 2008 17:10:51 +0100 skrev KASO:

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Hmm - hvor mange var det lige af disse, der brændte?

Vel omkring en på hvert gadehjørne, efter omtalen at dømme.

> Det var primært Peugeot 307, der futtede nogle stykker af af, før de
> løste problemet.

Var det ikke først senere? Og ikke nok til at få nær den omtale som
Citroen brandbilerne.

Mvh
Kent

Fra : KASO

Dato : 11-02-08 22:41

> Vel omkring en på hvert gadehjørne, efter omtalen at dømme.

> Var det ikke først senere? Og ikke nok til at få nær den omtale som
> Citroen brandbilerne.

Det var faktisk omvendt (som jeg husker det) - C5 - ca. en håndfuld
(højest), C3 - lidt flere, 307 - måske en 20-25 stk.
Men faktisk var der - som nævnt - også godt fut i samtidige Touran og Jetta
- og Jetta og Golf Variant futter sørme af igen for tiden

Uanset hvad, burde problemerne forlængst være løst - hos PSA - VW er igang
med tilbagekaldelsen af nyeste tilfælde...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-02-08 19:27

Jan W Nlelsen skriver:

> Er der nogen, der ligger inde med et par fejloversigter/brugttests af C5 -
> første generation..?

FDM, der har været linket til den et par gange herfra.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : TDN

Dato : 09-02-08 19:43

"Jan W Nlelsen" <noreply@noreply.com> skrev i meddelelsen
> Hej folkens
>
> Er der nogen, der ligger inde med et par fejloversigter/brugttests af C5 -
> [...]

Hermed:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/4A06C6D0-3A8C-4A50-9869-14DF37073BC3/0/8689.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Jan W Nlelsen

Dato : 09-02-08 22:19

Kanon - mange tak.

--
Jan W Nielsen

Fra : Anders Majland

Dato : 12-02-08 15:55

Den ville jeg være lidt nervøs ved ... Der er uforholdsvis mange fejl på de
første. Men selvfølgelig - hvis prisen er rigtig

Hvis merprisen ikker er for høj så kig også på den faceliftede 2005-

Der er også meget infor her: http://www.citronik.dk/

/A - med C5 II

Fra : Jan W Nlelsen

Dato : 12-02-08 22:52

> Den ville jeg være lidt nervøs ved ... Der er uforholdsvis mange fejl på
> de første. Men selvfølgelig - hvis prisen er rigtig

Helt enig - samme budskab, som jeg selv kommunikerer til pigen. :)

> Hvis merprisen ikker er for høj så kig også på den faceliftede 2005.

De har maks 100.000 kroner - eller de vil ikke sætte flere penge i den.

> Der er også meget infor her: http://www.citronik.dk/

Tak.

--
Jan W Nielsen