Alfa 156 joke søges
Fra : Jesper

Dato : 01-02-08 20:25

Hvad er forskellen på en skoda og en gravko ?

På en gravko sidder skovlen uden for bilen.....

Nu kører jeg selv en fin kun 2 år gammel Octavia, så jeg synes komikken er
begrænset - men min min chef - i hans 10 år gamle rustbunke af en rød alfa
156 - fandt den her fantastisk morsom.

En ondskabsfuld joke eller et link om alfa 156s fortrædeligheder vil blive
værdsat :)

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-08 20:35

On Fri, 01 Feb 2008 20:24:53 +0100, "Jesper " <spam@me.com> wrote:

> [...]
>156 - fandt den her fantastisk morsom.
>
>En ondskabsfuld joke eller et link om alfa 156s fortrædeligheder vil blive

Nu bliver du vanskelig, 156 var faktisk ganske godt skruet sammen, men
en næsten ny Skod'a burde da vinde over en 10 år gammel 156'er uden
debat, ellers har han jo ret )
--
Ivan Madsen,
Husk de andre er MEDtrafikanter ikke MODtrafikanter

Fra : Jesper

Dato : 01-02-08 21:24

Som jeg skrev - han min chef. Jeg skal bruge et snappy comeback eller
holde min mund ;)

Jesper

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-02-08 21:29

"Jesper " <spam@me.com> writes:

> Som jeg skrev - han min chef. Jeg skal bruge et snappy comeback eller
> holde min mund ;)

Du kan jo altid fortælle ham hvad der rasler mest på en Skoda...

Fra : Per Sørensen

Dato : 01-02-08 21:32

En enkelt kunne være:

Hvad er forskellen på en Alfa og et Pindsvin?

- I alfa'en sidder det ubehagelige inde i bilen....

mvh Per Sørensen

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 06-02-08 22:14

=?iso-8859-15?Q?Per_S=F8rensen?= <udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk>
wrote in news:47a381ae$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvad er forskellen på en Alfa og et Pindsvin?
> - I alfa'en sidder det ubehagelige inde i bilen....

Tak for den.

Er den sjov?

vh, Erik BH
Alfa 159 SW

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 07-02-08 00:11

"Erik B. Hansen" <erik@børstingMedOEistedetforø.dk> writes:

> =?iso-8859-15?Q?Per_S=F8rensen?= <udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk>

> Tak for den.
>
> Er den sjov?

Nu behøver du vel ikke at blive ubehagelig, vel?

> vh, Erik BH
> Alfa 159 SW

Oh.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-02-08 21:41

"Jesper " <spam@me.com> writes:

> Som jeg skrev - han min chef. Jeg skal bruge et snappy comeback eller
> holde min mund ;)

Fundet på nettet:

Hvad er forskellen på et hulepindsvin og en Alfa Romeo?
I en Alfa Romeo sidder det ubehagelige indeni.

Hmm... og dog...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-02-08 22:40

"Jesper " <spam@me.com> wrote in news.t5u397r2cdhq1q@stuepc:

> Som jeg skrev - han min chef. Jeg skal bruge et snappy comeback eller
> holde min mund ;)

Forskellen på en stenaldermand og en Alfa ejer?

Stenaldermanden HAR faktisk en ordentlig kølle.

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 06-02-08 22:16

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in

> Forskellen på en stenaldermand og en Alfa ejer?
> Stenaldermanden HAR faktisk en ordentlig kølle.

Se den var jo faktisk lidt sjov på en spidsfindig måde.. Men den kræver jo
at modtageren fatter den .

vh, Erik BH
uden ordentlig kølle

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-02-08 23:15

"Erik B. Hansen" <erik@børstingMedOEistedetforø.dk> wrote in

> Se den var jo faktisk lidt sjov på en spidsfindig måde.. Men den
> kræver jo at modtageren fatter den .

Ja ellers risikerer man en ordentlig én med køllen.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-02-08 11:01

On 06 Feb 2008 21:15:54 GMT, "Erik B. Hansen"
> [...]

>"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in

>Se den var jo faktisk lidt sjov på en spidsfindig måde.. Men den kræver jo

Nu nævnte du jo ikke noget om, at modtageren var svagt eller i værste
fald ubegavet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-02-08 13:17

Folmer Rasmussen wrote:

> Nu nævnte du jo ikke noget om, at modtageren var svagt eller i værste
> fald ubegavet.

Det fremgik da :

- chef
- morer sig over en plat skodavittighed
- kører Alfa

--
vh
Torben

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-02-08 13:22

On Thu, 07 Feb 2008 13:17:06 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Det fremgik da :
>
>- chef
>- morer sig over en plat skodavittighed
>- kører Alfa
>

>--

Min eneste undskyldning er, at jeg er træt. Jeg holder s'gu fri resten
af ugen. .o)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jesper

Dato : 09-02-08 21:38

Jeg endte også med at falde for den

Han har fået en mail med spørgsmålet.
Han har endnu ikke svaret tilbage - men jeg er da stadig ansat

Jesper

Fra : TDN

Dato : 01-02-08 21:29

"Jesper " <spam@me.com> skrev i meddelelsen news.t5u1jrw0cdhq1q@stuepc...
> [...]
> 156 - fandt den her fantastisk morsom.
>
> En ondskabsfuld joke eller et link om alfa 156s fortrædeligheder vil blive

Du kan jo vise ham denne undersøgelse der viser at Alfa 156 og 159 er
direkte ringe rustbeskyttet:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/AD95B170-6753-41FC-9F86-7C12176CBAD4/0/2225.pdf

Mvh
Thomas

Fra : .J.S...

Dato : 02-02-08 00:16

"Jesper " <spam@me.com> wrote in message news.t5u1jrw0cdhq1q@stuepc...
> [...]
> 156 - fandt den her fantastisk morsom.
>
> En ondskabsfuld joke eller et link om alfa 156s fortrædeligheder vil blive

Fede motorer de laver, men resten er rustet væk
http://www.youtube.com/watch?v=no7ZsH89trM&feature=related

Fra : KASO

Dato : 02-02-08 09:34

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen

> Fede motorer de laver, men resten er rustet væk
> http://www.youtube.com/watch?v=no7ZsH89trM&feature=related

Det er jo selve pointen - bilen bliver hele tiden hurtigere, fordi
vægt/effekt forholdet konstant forbedres

Fra : Fam. Olsen

Dato : 02-02-08 17:51

"Jesper " <spam@me.com> skrev i en meddelelse
news.t5u1jrw0cdhq1q@stuepc...

Sig til din chef at du gerne ville køre Alfa Romeo, men det har du ikke råd
til med den løn han giver........

MVH Niels