MS Windows
briani 27239
Gratis videoplayer til dvd'er til Vista ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-04-08 22:28

Hej gruppe,

Som titlen siger, så er jeg på jagt efter en helst gratis videoplayer til
Vista - er der nohle gode bud her ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-04-08 22:47

Andreas M. Hansen skrev:

> Som titlen siger, så er jeg på jagt efter en helst gratis videoplayer
> til Vista - er der nohle gode bud her ?

VLC Video Player:
http://www.videolan.org/vlc

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren

Fra : Dr.Xerox

Dato : 20-04-08 23:33

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:480bb57d$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Som titlen siger, så er jeg på jagt efter en helst gratis videoplayer til Vista - er der nohle gode bud her ?

Nero ShowTime

Poul

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-04-08 00:09

Dr.Xerox skrev:

>Nero ShowTime

den er i hvert fald lige så gratis som windows.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Rado

Dato : 21-04-08 17:30

http://www.avsmedia.com/DVDPlayer/index.aspx

--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 21-04-08 18:19

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote:

>Hej gruppe,
>
>Som titlen siger, så er jeg på jagt efter en helst gratis videoplayer til
>Vista - er der nohle gode bud her ?
Hvad med GOM http://www.gomplayer.com/whatisgom.html

mvh

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 21-04-08 20:15

Hej gruppe,

Jeg siger mange tak for hjælpen - nu har jeg jo en hel håndfuld at vælge
imellem.
Jeg har startet med at installere AVS - og den fungerer glimrende.

mvh

Andreas M. Hansen