MS Windows
briani 27239
Tilgængelig ram
Fra : Sørensen

Dato : 20-04-08 22:04

Min maskine har 1 gb. ram, men i systemovervågning står der : samlet
hukommelse 1 gb. ,,,tilgængelig hukommelse 480 mb.... hvad laver De ram der
ikke er tilgængelig ?.

Mon ikke det ville være en god ide at sætte mere ram i ?..

--
vh.
Sørensen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-04-08 22:19

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev :

>Min maskine har 1 gb. ram, men i systemovervågning står der : samlet
>hukommelse 1 gb. ,,,tilgængelig hukommelse 480 mb.... hvad laver De ram der
>ikke er tilgængelig ?.

Et grafikkort på bundkortet, der bruger rammen?
--
Kerim

Fra : _

Dato : 20-04-08 22:49

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Et grafikkort på bundkortet, der bruger rammen?
> --
> Kerim

Mon dog?

Fra : Frandsen

Dato : 21-04-08 08:51

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen
> Min maskine har 1 gb. ram, men i systemovervågning står der : samlet
> hukommelse 1 gb. ,,,tilgængelig hukommelse 480 mb.... hvad laver De ram
> der ikke er tilgængelig ?.

Ja, det er et godt spørgsmål. Start din 'task manager'/jobliste op og se,
hvad der ligger og kører i baggrunden.

> Mon ikke det ville være en god ide at sætte mere ram i ?..

Har du brug for det?

Fra : Ole Christiansen

Dato : 21-04-08 10:14

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ikke er tilgængelig ?.
>
> Mon ikke det ville være en god ide at sætte mere ram i ?..

Hvis det er jobliste du ser på, er det RAM, der ikke er optaget. Altså
fri/tilgængelig.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-08 13:10

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> hvad laver De ram der ikke er tilgængelig ?.

De er i brug.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)