Jon Bon Jovi syg, er det en and?
Fra : steen

Dato : 18-04-08 20:29

I forbindelse med at Bon Jovi kommer til Danmark i juni, var der én der
prøvede at overbevise mig om, at Jon Bon Jovi var med, men at han ikke
skulle synge pga sygdom - bassisten skulle synge.

Andre der har hørt om det - eller er det bare en and?

Fra : schlafen

Dato : 19-04-08 07:28

"steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>skulle synge pga sygdom - bassisten skulle synge.
>
> Andre der har hørt om det - eller er det bare en and?

Det må være en and....
Jeg har lige læst anmeldelser af koncerten i går i Kansas City.....og der
var INTET der tydede på at alt ikke var normalt....

(skal se dem i Southampton 11/6 og Randers 19/6 )

Fra : steen

Dato : 19-04-08 08:14

On 2008-04-19 08:27:56 +0200, "schlafen" <luft@hansa.de> said:

> [...]
> der var INTET der tydede på at alt ikke var normalt....
>
> (skal se dem i Southampton 11/6 og Randers 19/6 )

Rart at få bekræftet - der var nok mange der ville blive skuffede, hvis
Jon pludseligt ikke skulle synge

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-08 14:34

steen wrote:

> Rart at få bekræftet - der var nok mange der ville blive skuffede, hvis
> Jon pludseligt ikke skulle synge

men ud over det så synger Sambora altså også ret fremragende... bedre
end Jovi selv mener jeg...

Fra : Steen Jensen

Dato : 20-04-08 17:10

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote:

> men ud over det så synger Sambora altså også ret fremragende... bedre
> end Jovi selv mener jeg...

Ja, han har da lavet lidt solo, der ikke er helt ringe.
SKULLE Jon være syg, var det nok osse mere nærliggende at Richie skule
overtage vokalen, fremfor bassisten....som jeg ikke ved hvad hedder

Fra : schlafen

Dato : 21-04-08 07:55

> Ja, han har da lavet lidt solo, der ikke er helt ringe.
> SKULLE Jon være syg, var det nok osse mere nærliggende at Richie skule
> overtage vokalen, fremfor bassisten....som jeg ikke ved hvad hedder

Hugh McDonald

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-04-08 22:55

> men ud over det så synger Sambora altså også ret fremragende... bedre end
> Jovi selv mener jeg...

Meget bedre.

Mark