Dagens ord: Speed
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-04-08 20:52

Takker for stafetten.

Dagens ord er Speed i alle dets afskygninger.

Jeg lægger ud med følgende:
Et fedt gammelt KISS nummer, "Mr. Speed":
http://www.youtube.com/watch?v=3nCKoClwcm0

Pat Boone med "Speedy Gonzales":
http://www.youtube.com/watch?v=JIFgouHdlro

Og til slut, Deep Purple med "Speed King":
http://www.youtube.com/watch?v=p0rAP87B7UA

Følgende ord er brugte:
Ace, Alone, Animal, Arm, Army, Away, Beautiful/Smuk, Bil, Birthday,
Black, Blue, Bike, Booze, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy,
Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Dirty, Dream, Duo, Dør, Evil, Eyes/øjne,
Fantasi, Fat, Fever, Food/mad,Forkortelser, Feeling, Friend/ven, Fun,
Funk, Fysik/Physics, Genial, Guitar, Girls/piger, grandprix, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven/himlen, Heavy, Hello, Help, Highway, Hollywood,
Hot, House, Hurricane, Jack, King, Life, Light/Lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Milf, Mind, Monday, Money, Moon, Mother, Night, Nobody,
Ocean, One/En, Peace, Pearl, Pets, Physics/fysik, Pigenavne. Queen,
Radio, Rain/Regn, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n'roll,
Roses/rose/Roser, Royal, Run, Service, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke,
Snow, Son, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Sweet, Søndag/Sunday,
Tal/Numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Tribute, Twins, Unknown,
Water, Weekend, Wheel / Hjul, Wine, Wood, Woman, Word, Work, World,
Yesterday, You/dig

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 13-04-08 21:02

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

Speed:

Så lægger jeg ud med Bonnie Tyler. Et rigtigt Jim Steinman nummer. Faster
than the speed of night. http://www.youtube.com/watch?v=FuoL0RiNhhY

Og vi kan så fortsætte med Simple Minds. Speed your love to me
http://www.youtube.com/watch?v=5KkRxZXnecg

og sidst men ikke mindst Speedy Gonzales
http://www.youtube.com/watch?v=vpTEm_kgyBI

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-04-08 21:09

Per Beer Hansen skrev:

>Dagens ord er Speed i alle dets afskygninger.

Dr. Alban - No Coke
http://www.youtube.com/watch?v=ny43zFochi8

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Holm

Dato : 13-04-08 21:19

Ivan V. Klattrup wrote:

> Dr. Alban - No Coke
> http://www.youtube.com/watch?v=ny43zFochi8

lol

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Holm

Dato : 13-04-08 21:19

Per Beer Hansen wrote:
> Dagens ord er Speed i alle dets afskygninger.

Ok, så...
The Doors & Snoop Dogg - "Riders on the Storm"
http://www.youtube.com/watch?v=oHGtW9ITTuE

Ja, altså - den er fra Need for Speed undergrund

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-04-08 13:10

Holm wrote:

> Ok, så...
> The Doors & Snoop Dogg - "Riders on the Storm"
> http://www.youtube.com/watch?v=oHGtW9ITTuE
>
> Ja, altså - den er fra Need for Speed undergrund

Ja ja, men du behøver ikke undskylde, bare det at den er med The Doors, det
rykker den ind i kategorien SPEED

Du får stafetten for denne.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : schlafen

Dato : 14-04-08 05:25

REO SPEEDwagon - I Can't fight this feeling
http://www.youtube.com/watch?v=jgWABKQpvqA

Coldplay - Speed of sound
http://www.youtube.com/watch?v=eMOOHGhB_b4

Ian Gillian Deep Purple - Speed King
http://www.youtube.com/watch?v=pBdgnEPad50

Kim Larsen - Speedy
http://www.youtube.com/watch?v=VQVxglKjggk

Chris Rea - Speed
http://www.youtube.com/watch?v=bvc6pxQ9JN4

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 14-04-08 06:19

On Sun, 13 Apr 2008 21:52:26 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Takker for stafetten.
>
>Dagens ord er Speed i alle dets afskygninger.

Deep Purple - "Speed King"
http://youtube.com/watch?v=9Djwv-M_saU

Mark Knopfler & Emmylou Harris - "Speedway at Nazareth"
http://youtube.com/watch?v=e4Hf7hJf-PE

REO Speedwagon - "Keep on loving you"
http://youtube.com/watch?v=qI1eHSwUJAk

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 08:53

> Takker for stafetten.
>
> Dagens ord er Speed i alle dets afskygninger.

Lucy in The Sky with Diamonds - Beatles
http://youtube.com/watch?v=rGFlkcnZRFI&feature=related

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 09:03

Born to be wild and Easy Rider - http://youtube.com/watch?v=mJS8j9YYB9w

Don't Bogart Me - http://youtube.com/watch?v=GWWx_5UE2kw

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 09:15

> Takker for stafetten.
>
> Dagens ord er Speed i alle dets afskygninger.

Fra 1981 Bucks Fizz med "Making your mind up"
- You've got to speed it up and then you've got to slow it down...

- Var der nogen der sagde plastic-agtigt...

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 09:18

Jeg glemte linket... http://youtube.com/watch?v=pACePi441ds

(Ellers er det http://youtube.com/watch?v=pACePi44lds )

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 09:56

> Takker for stafetten.
>
> Dagens ord er Speed i alle dets afskygninger.

Denne her havde jeg også med, da dagens ord var Wheel.
Men, hvis ikke vi skal ha' noget med El Tempo Gigante nu, så ved jeg ikke
hvornår...

Multicyde - Not for the dough
http://youtube.com/watch?v=DxqEWTG1CwE

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 10:11

> Takker for stafetten.
>
> Dagens ord er Speed i alle dets afskygninger.

Jefferson Airplane - White Rabbit (Woodstock 1969)
http://youtube.com/watch?v=6xhYk9PEmXA

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-04-08 10:37

Per Beer Hansen wrote:
> Takker for stafetten.
>
> Dagens ord er Speed i alle dets afskygninger.

Billy Idol - Speed
http://www.youtube.com/watch?v=76Mnj_YP1_w

Fra : Dopedog

Dato : 14-04-08 13:44