Mini-afspiller søges
Fra : -= JF =-

Dato : 11-04-08 23:46

Halløj!

Jeg efterlyser en lille-bitte MP3-afspiller til Vista, og håber at nogen
her kan henvise til en go' én!

Eneste krav er at den er lynhurtig at starte op!
Den behøver ikke at kunne vise hverken navn, tid eller andet på den fil
den spiller, og udseendet er fløjtende ligegyldigt.

Jeg skal lytte en stor stak MP3-filer igennem, og Mediaplayer er en
smule overkill for at høre en stump af en lydfil.

--
Mvh. John

Fra : Dopedog

Dato : 12-04-08 14:38

[SNIP]

Hvad med Winamp ? Den burde vel også virke i Vista. Og hvis du har RAM nok i
din spand, så starter den også lynhurtigt op :)

-Ronnie

Fra : Peter Knutsen

Dato : 12-04-08 20:21

Dopedog wrote:
> [SNIP]
>
> Hvad med Winamp ? Den burde vel også virke i Vista. Og hvis du har RAM nok i
> din spand, så starter den også lynhurtigt op :)

Jeg har brugt WinAMP i mange år, og den har altid været meget hurtig,
også på min forrige PC som var, for nu at sige det mild, ganske svag.

Der er ting ved WinAMP jeg ikke er helt tilfreds med, men til JFs formål
er det et udmærket gratisprogram.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-04-08 14:50

http://www.foobar2000.org/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mathias

Dato : 12-04-08 21:09

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://www.foobar2000.org/

Jeg ville også sige foobar2000 og smide dem allesammen i samme
playliste, så behøver du ikke at loade programmet hver gang.

VLC media player eller Windows Media Player Classic kunne også være gode
bud(de er også gode til video).

http://www.videolan.org/vlc/
http://www.free-codecs.com/download/Media_Player_Classic.htm