Hvor længe venter vi??
Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-04-08 17:54

Jeg vil bare lige høre, hvor længe vi venter på, at den nye "ejer" af
stafetten kommer med dagens ord?

Det kan jo tænkes, at jeg har valgt én, der ikke kommer her ret tit.

mvh Eva

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-04-08 18:16

On Fri, 11 Apr 2008 18:54:29 +0200, "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk>
wrote:

>Jeg vil bare lige høre, hvor længe vi venter på, at den nye "ejer" af
>stafetten kommer med dagens ord?
>
>Det kan jo tænkes, at jeg har valgt én, der ikke kommer her ret tit.
>
>mvh Eva

Jeg har lige sendt Jesper en mail, så lad os se om har ikke reagerer i
morgen. Giv ham til lidt hen på eftermiddagen, ellers så udpeger du en
anden "vinder".

Følgende ord er brugte:
Ace, Alone, Animal, Arm, Army, Away, Beautiful/Smuk, Bil, Birthday,
Black, Blue, Bike, Booze, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy,
Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Dirty, Dream, Duo, Evil, Eyes/øjne,
Fantasi, Fat, Fever, Food/mad,Forkortelser, Feeling, Friend/ven, Fun,
Funk, Fysik/Physics, Genial, Guitar, Girls/piger, grandprix, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven/himlen, Heavy, Hello, Help, Highway, Hollywood,
Hot, House, Hurricane, Jack, King, Life, Light/Lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Milf, Mind, Monday, Money, Moon, Mother, Night, Nobody,
Ocean, One/En, Peace, Pearl, Pets, Physics/fysik, Pigenavne. Queen,
Radio, Rain/Regn, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n'roll,
Roses/rose/Roser, Royal, Run, Service, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke,
Snow, Son, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Sweet,
Tal/Numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Tribute, Twins, Unknown,
Water, Weekend, Wheel / Hjul, Wine, Wood, Woman, Word, Work, World,
Yesterday, You/dig

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-04-08 18:22

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen

> Jeg har lige sendt Jesper en mail, så lad os se om har ikke reagerer i
> morgen. Giv ham til lidt hen på eftermiddagen, ellers så udpeger du en
> anden "vinder".

Tak Poul Erik

mvh Eva