Hvem har lavet denne på Dansk
Fra : Erik Madsen

Dato : 10-04-08 13:03

Jeg leder efter et stykke musik på Dansk. Det hedder noget med, og bær lige
over med mig hvis det ikke er stavet korrekt: Bornna sera, bornna sera det
er aften, nu har solen sagt godnat til Napoli.
Hvis nogle har en ide om, hvem der har lavet den vil jeg blive mega glad.

Hilsen
Erik.
--
Skagen - Hvor to have og alverden mødes

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-04-08 13:19

Erik Madsen skrev:

>Bornna sera

Frede Fup har lavet en sang med titlen Bouna Sera

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : kautaq

Dato : 10-04-08 13:20

Erik Madsen:

> Jeg leder efter et stykke musik på Dansk. Det hedder noget med, og bær
> lige over med mig hvis det ikke er stavet korrekt: Bornna sera, bornna
> sera det er aften, nu har solen sagt godnat til Napoli.

Det var en mørk og stormfuld aften...

Nej det var det ikke. En varm sommerdag, nærmere bestemt meget
varm formiddag, hvor jeg var på job. Jeg skulle finde en kunde i
Mårslet (syd for Århus). Kom kørende gennem den lille by. Ingen
mennesker på gaden. Varmen var ved at stige mig til hovedet.

Jeg observerede at der var et lille pizzaria på hjørnet af hovedgaden.
Det hed Buona Sera. Måske jeg skulle spørge der hvor vejen jeg
ledte efter var? I det samme tændte jeg for radioen og ud kom en
sløv speakerstemme som sagde: Og nu skal vi høre Otto Brandenburg
med nummeret Buona Sera... Og det er ikke en gang løgn!

http://top20.dk/cd/486-588

/mike

Fra : Max

Dato : 10-04-08 13:20

Hej Erik

> bær lige over med mig hvis det ikke er stavet korrekt: Bornna sera,
> bornna sera det er aften, nu har solen sagt godnat til Napoli.

Det burde være Dario Campeotto :)

--
Mvh Max

Fra : E.Madsen

Dato : 10-04-08 23:57

Tusind tak for hjælpen alle sammen.
Erik

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-04-08 13:04

Erik Madsen wrote:
> [...]
> bornna sera det er aften, nu har solen sagt godnat til Napoli.
> Hvis nogle har en ide om, hvem der har lavet den vil jeg blive mega

Var det ikke Frede Fup ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-04-08 14:25

"Erik Madsen" <e.madsen.@jersyeko.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er aften, nu har solen sagt godnat til Napoli.
> Hvis nogle har en ide om, hvem der har lavet den vil jeg blive mega glad.

Som nogle foreslår, Otto Brandenburg. Findes også med Flemming Werge & Blue
notes, og sikkert rigtigt mange andre.

M.V.H....Benny..