Toyota reklame
Fra : Per Hansen

Dato : 08-04-08 22:24

Hej.

Hvad hedder det nummer, der bliver spillet under den Toyota reklame, der
kører i øjeblikket?
Hvem har indspillet?
Det er den reklame, hvor der kommer en mængde røde sommerfugle og sætter sig
på en hvid Toyota.

Mvh.

Per

Fra : Michael Lund

Dato : 08-04-08 22:35

"Per Hansen" <p.hansen@fritid.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører i øjeblikket?
> Hvem har indspillet?
> Det er den reklame, hvor der kommer en mængde røde sommerfugle og sætter

Det er jo et gammelt Blondie nummer: Heart of glass

Mic.

Fra : Holst

Dato : 08-04-08 22:38

Per Hansen wrote:

> [...]
> Hvem har indspillet?
> Det er den reklame, hvor der kommer en mængde røde sommerfugle og sætter sig

Blondie med "Heart of Glass"

Utroligt hvad man kan med Google.

Fra : Per Hansen

Dato : 08-04-08 22:52

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Blondie med "Heart of Glass"
>
> Utroligt hvad man kan med Google.

Tak for info.

Per

Fra : kautaq

Dato : 08-04-08 23:05

Per Hansen:

> Tak for info.

Holst er din ven.

Fra : Holst

Dato : 09-04-08 06:57

kautaq wrote:

> Holst er din ven.

Jeg troede indtil for nylig, at venner bare var noget man var.

Men næh nej, det er noget, man har på Facebook. Jeg har allerede 7. Hvad
jeg så skal bruge dem til der, ved jeg endnu ikke.

Fra : Peter G

Dato : 09-04-08 10:13

Holst <newsfeb08@shelter.dk> writes:

> Men næh nej, det er noget, man har på Facebook. Jeg har allerede 7. Hvad jeg så
> skal bruge dem til der, ved jeg endnu ikke.

Til det er der kun at sige at rigtige venner lader ikke venner bruge
Facebook ;)

--
Med venlig hilsen, Peter.
http://www.musicbrainz.org