Hvilket musiknummer er dette ?
Fra : Per Jensen

Dato : 06-04-08 10:51

Hej!

Jeg har dette her nummer liggende på en skive, men det eneste den hedder
er Sfi-Fi 1. (jeg er ikke sikker på om det har noget med nummeret at gøre).

Jeg ville virkelig gerne vide hvem der har lavet nummeret, og titlen på
det, så jeg kan slå op og se om de har lavet mere.

Jeg har lagt en lille smagsprøve op her:
http://www.zapro.dk/public/music/Sci-Fi_1.mp3

Er der nogen der har et bud ??

På forhånd tak,

Per Jensen.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 20:56

"Per Jensen" <per@fjernmigzapro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det, så jeg kan slå op og se om de har lavet mere.
>
> Jeg har lagt en lille smagsprøve op her:

Et rigtig godt nummer,men kender det desværre ikke.

Venlig hilsen
Anne

Fra : Max

Dato : 06-04-08 21:01

Hej Per

> Jeg ville virkelig gerne vide hvem der har lavet nummeret, og titlen
> på det, så jeg kan slå op og se om de har lavet mere.

Mener du virkelig at du vil have mere af den slags ? :)

--
Mvh Max

Fra : Holm

Dato : 06-04-08 21:11

Per Jensen wrote:
> Er der nogen der har et bud ??

TrackID funktionen i min Sony Ericsson w890 siger, at det er...

Kunstner: Phlash
Titel: Fandango
Album: ICE Touching 2000

Jeg kender det ikke

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Ralph

Dato : 06-04-08 22:40

"Holm" <ssholmfjerndette@gmail.com> skrev i en meddelelse
> TrackID funktionen i min Sony Ericsson w890 siger, at det er...

Din Sony er ret sej.

--
Ralph

Fra : Holm

Dato : 07-04-08 10:39

Ralph wrote:
> Din Sony er ret sej.

Ja, jeg er også rigtig glad for den
Og temmelig imponeret over TrackID-funktionen.

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Per Jensen

Dato : 09-04-08 18:19

Holm skrev:

> TrackID funktionen i min Sony Ericsson w890 siger, at det er...
>
> Kunstner: Phlash
> Titel: Fandango
> Album: ICE Touching 2000
>
> Jeg kender det ikke

Mange tak!

Sært nok kan man ikke finde noget brugbart omkring nummeret eller
kunstneren på nettet... Sært!

// Per.

Fra : Max

Dato : 09-04-08 18:27

Hej Per

> Sært nok kan man ikke finde noget brugbart omkring nummeret eller
> kunstneren på nettet... Sært!

Hvad med dette ?

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=278324795

--