Dagens ord
Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-04-08 20:20

Takker for æren af at skulle vælge dagens ord.

Det bliver "moon" og jeg lægger ud med denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=ZeZm7KQJT1o&feature=related

Creedence Clearwater Revival - efter min mening en af de suverænt bedste
rock-grupper.

mvh Eva

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-04-08 20:32

Eva Schmidt wrote:
> Takker for æren af at skulle vælge dagens ord.
>
> Det bliver "moon"

Jamen så er her lidt der også lugter lidt af CCR, nemlig John Fogerty's
"Blue Moon Night" (dog i en cover version):
http://www.youtube.com/watch?v=3vlM1rbONGU

Ramones med "Howling At The Moon":
http://www.youtube.com/watch?v=EP5cnQkVoI8

Og til sidst Mike Oldfield med "Moonlight Shadow":
http://www.youtube.com/watch?v=8bOLkPbPCbk

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : P.Petersen

Dato : 03-04-08 20:41

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZeZm7KQJT1o&feature=related
>

> Creedence Clearwater Revival - efter min mening en af de suverænt bedste

Hej Eva.
Kan du oprette dagens ord i en ny tråd.
Ellers er der ingen, der opdager den.
Hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 03-04-08 20:50

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej igen.
Du opretter ny tråd ved at trykke på Ny meddelelse, (hvis du bruger Outlook
Express) i skærmens øverste venstre hjørne. I den fremkomne tekstboks
Skriver du i Emne: Dagens ord: Moon
Venlig hilsen
Pelle

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-04-08 20:56

P.Petersen wrote:

> Hej igen.
> Du opretter ny tråd ved at trykke på Ny meddelelse, (hvis du bruger
> Outlook Express) i skærmens øverste venstre hjørne. I den fremkomne
> tekstboks Skriver du i Emne: Dagens ord: Moon

Jeg tror, at Eva har oprettet en ny tråd fra starten af, men at den så måske
har haft samme emne, som en tidligere tråd og derfor er røget i den gamle
tråd af samme navn.

Her hvor jeg sidder, der er det oprettet som en ny tråd, men det skyldes
nok, at Tele2's newsserver slettede alle indlæg i forgårs, så jeg har ingen
indlæg ældre end i går morges

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-04-08 20:57

> [...]
> Outlook Express) i skærmens øverste venstre hjørne. I den fremkomne
> tekstboks Skriver du i Emne: Dagens ord: Moon

Nu har jeg skrevet moon i overskrift - er det OK eller skal jeg starte en
helt ny tråd???

mvh Eva

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-04-08 20:41

Eva Schmidt skrev:

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZeZm7KQJT1o&feature=related
>

> Creedence Clearwater Revival - efter min mening en af de suverænt

Hej Eva

Du glemte at skrive "moon" i emnefeltet, og dit indlæg er
røget ind i en gammel tråd "Dagens ord".

--
Herluf :·)

Fra : Anglachel

Dato : 03-04-08 20:44

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZeZm7KQJT1o&feature=related
>

> Creedence Clearwater Revival - efter min mening en af de suverænt bedste

Neil Young med Harvest Moon fra albummet af samme navn
http://www.youtube.com/watch?v=XQXnvNwGTAY

Tindersticks med My Oblivion fra albummet Waiting for the moon
http://www.youtube.com/watch?v=r9_vZNGSHms

David Bowie med Moonage Daydream
http://www.youtube.com/watch?v=Xj4L8cCKPm0

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-04-08 20:52

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen
> Takker for æren af at skulle vælge dagens ord.
>
> Det bliver "moon" og jeg lægger ud med denne her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZeZm7KQJT1o&feature=related

Manhattan Jazz Orchestra's SuperTrombone - Paper Moon
http://www.youtube.com/watch?v=WaWUoY5zoBs

Casiopea - Once in a Blue Moon
http://www.youtube.com/watch?v=aQogp5BkaE0

Duran Duran - New Moon on Monday