the stormslag
Fra : dan

Dato : 01-04-08 04:51

bejset garn, sjovt skæg, sørøver-øreringe, læderbux, spidse pop-
støvler og dødningehovedfingerring tsk tsk... hr pernille rosendahl må
da virkelig have brændt inde med alle pikrock-attituderne i det
dengsede artsy-fartsy-fimsede-gymnasie-kastrat-ensemblet mew. og
musikken holder ej en meter.

/dan

Fra : Peter T.

Dato : 02-04-08 08:15

dan udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> da virkelig have brændt inde med alle pikrock-attituderne i det
> dengsede artsy-fartsy-fimsede-gymnasie-kastrat-ensemblet mew. og

Næh, men Pernille og mand var i P3 omkring udgivelsen og de sparede da
heller ikke på superlativerne omkring deres eget album. Jeg synes deres
første hit blev bedre des flere gange den blev spillet i radioen. Men
langt fra godt nok til, at jeg vil købe pladen. Smag og behag.

--
Peter T.