Guns N' Roses kan skaffe gratis cola
Fra : Holst

Dato : 30-03-08 13:12

<http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2008/03/30/124041.htm?wbc_purpose=updatehttp%25%3ab.dkk>

Ja, når det er Dr. Pepper-slammet, må man jo næsten håbe, at den først
kommer på gade i 2009 eller senere ...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-03-08 18:17

Holst wrote:

> <http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2008/03/30/124041.htm?wbc_purpose=updatehttp%25%3ab.dkk>
>

> Ja, når det er Dr. Pepper-slammet, må man jo næsten håbe, at den først
> kommer på gade i 2009 eller senere ...

Nu er det jo også kun til amerikanere så medmindre du er rykket over
dammen, kan vi vist være ligeglade.

Men bortset fra det så venter jeg stadig i spænding på hvad Hr Rose på
et tidspunkt får smidt på gaden

Som en lille bonus, kan jeg da også gøre opmærksom på (for de der ikke
ved det i forvejen) at Axl Rose er gæstevokalist på Sebastian Bachs
(ex-Skid Row) solo album Angel Down, som iøvrigt helt klart er en
investering værd hvis man er til retro-metal

Fra : Holst

Dato : 30-03-08 18:17

Robert Eriksen wrote:

> Men bortset fra det så venter jeg stadig i spænding på hvad Hr Rose på
> et tidspunkt får smidt på gaden

Det er vi nok mange der gør. Der var engang jeg håbede, at jeg skulle
vente i mindre end ti år. Nu håber jeg blot, det bliver mindre end tyve.

Fra : Thomas

Dato : 30-03-08 18:35

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> Det er vi nok mange der gør. Der var engang jeg håbede, at jeg skulle
> vente i mindre end ti år. Nu håber jeg blot, det bliver mindre end tyve.

Tja... Ventetiden er da blevet gjort mere tålelig, da der jo er lækket en
del sange fra pladen allerede... 6-7 stykker er det vel blevet til...

Mvh. Thomas