Dagens ord: One
Fra : Martin [TMM]

Dato : 29-03-08 10:04

Hej

Min første tanke var: "Pis". Nå men man jo indse at når man stikker næsen
for langt frem, så må man tage st(r)afetten.

Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

Jeg vil lægge ud med en af de lette. Når man siger one, er det vel nærmest
synonymt med Metallica.
http://youtube.com/watch?v=JwW9L_qzqp8

Herefter lidt 80'er Frank Farian (Boney M) produkt. Eruption - One way
ticket
http://youtube.com/watch?v=lNk88UqDVqk

Suzi Q er jo heller ikke helt af vejen. The Wild One.
http://youtube.com/watch?v=I5uKCamKoL4

Herefter vil jeg lade ordet være frit.

Mvh
Martin

Følgende ord er nu brugt:
Ace, Alone, Animal, Arm, Army, Away, Beautiful/Smuk, Bil, Birthday,
Black, Blue, Bike, Booze, Car, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Dirty, Dream, Duo, Evil, Eyes/øjne, Fantasi,
Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Friend/ven, Fun, Funk, Fysik/Physics,
Genial,Guitar, Girls/piger, grandprix, Hands, Hawaii, Heart,
Heaven/himlen, Heavy, Hello, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane,
Jack, King, Life, Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Milf, Mind, Monday,
Money, Mother, Night, Nobody, Ocean, One/En, Peace, Pearl, Pets,
Physics/fysik,
Queen, Radio, Rain/Regn, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n'roll,
Roses/rose/Roser, Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke, Snow, Son,
Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Sweet, Tal/Numbers/0123456789, Thunder,
Tomorrow, Tribute, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman,
Word, Work, World, Yesterday, You/dig

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-03-08 10:12

Martin [TMM] wrote:
> Hej
>
> Min første tanke var: "Pis". Nå men man jo indse at når man stikker
> næsen for langt frem, så må man tage st(r)afetten.
>
> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

Har vi ikke haft tal/numbers ?

Nå men anyway, her er mine bidrag:

U2 med "One":
http://youtube.com/watch?v=JFWPeVfWB9o

One Two med "Midt I En Drøm":
http://youtube.com/watch?v=MmPOYJPOs5Q

Springsteen med "One Step Up":
http://youtube.com/watch?v=1dfKdk6d6yQ

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin [TMM]

Dato : 29-03-08 10:35

Hej
Per Beer Hansen wrote:
> Har vi ikke haft tal/numbers ?

Jeg må lige lære at kigge mig lidt bedre for. Jeg synes ellers lige at jeg
havde fået en god ide.

Hvad siger folk, skal vi lade den køre, eller ?

Mvh
Martin

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-03-08 12:41

Martin [TMM] wrote:

> Hvad siger folk, skal vi lade den køre, eller ?

Ja ja, den kører bare derudaf

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-03-08 10:20

Martin [TMM] skrev:

>Herefter lidt 80'er Frank Farian (Boney M) produkt. Eruption - One way
>ticket
>http://youtube.com/watch?v=lNk88UqDVqk

Den var nu fra deres album "Leave a light" fra 1978.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Martin [TMM]

Dato : 29-03-08 10:30

Hej
Ivan V. Klattrup wrote:
> Den var nu fra deres album "Leave a light" fra 1978.

Jamen dog, så lærte jeg da også noget i dag. Har altid troet at det var en
80'er.

Mvh
Martin

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-03-08 10:33

Martin [TMM] skrev:

>Dagens ord er derfor: One. En/Et

Chesney Hawkes - The One And Only
http://youtube.com/watch?v=EJxxYlcN0Is

Paul McCartney - This One
http://youtube.com/watch?v=9fnhHqTcdL4

Cliff Richard & The Young Ones - Living Doll
http://youtube.com/watch?v=6OsL6HLyCqM

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 29-03-08 10:33

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse

Ricky Martin - Un Dos Tres, Maria
http://www.youtube.com/watch?v=asIKRO_iZOE&feature=related

VH Pernille

Fra : Maia Bak

Dato : 29-03-08 12:25

Ok, her er Pink Floyd med "one of these days":

http://youtube.com/watch?v=uHXJKLRBbTk&feature=related

/Maia

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 16:24

Martin [TMM] wrote:

> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

One-T + Cool-T - The magic key:

http://www.youtube.com/watch?v=SlPs3jyuNt0

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 29-03-08 17:20

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> enriched usenet with:

> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

Shani Twain - You're Still The One
http://www.youtube.com/watch?v=6XENujsU3Wg

Three Dog Night - One Is The Loneliest Number
http://www.youtube.com/watch?v=hakwSJ0FAik

Lyte Funky Ones - Summer Girl
http://www.youtube.com/watch?v=WSys_1sKQ20

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Holst

Dato : 29-03-08 17:38

Martin [TMM] wrote:

> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

ABBA - One of Us:
http://www.youtube.com/watch?v=orO9E7fC0mo

Fra : Broegger

Dato : 29-03-08 17:47

> [...]

> næsen for langt frem, så må man tage st(r)afetten.
>
> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

En at bli som. Hobo expressen!
http://www.youtube.com/watch?v=6LGUJSUQ6oc

Fede Finn and Funny Boys - KærligehedEN brænder.
http://www.youtube.com/watch?v=W9AXb6-ri1g

Og lidt på tysk: Ein bischen frieden. Nicole
http://www.youtube.com/watch?v=83dZCZhb0Vg

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 29-03-08 18:33

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>

> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

Et meget smukt nummer broderet med snapshots taget af dem selv:

The Beatles: I´ll follow the sun
http://youtube.com/watch?v=pGj8jwN_tkk

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Max

Dato : 29-03-08 19:35

Hej Martin

> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

Så går den her nok :)

Kraftwerk - Europe ENdless 1977
http://youtube.com/watch?v=aGUUdSLqekI

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 29-03-08 19:42

Hej Max
Max wrote:
> Kraftwerk - Europe ENdless 1977

Du har god musiksmag, i hvert fald på nogle punkter

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 29-03-08 21:23

Hej Hauge

> Du har god musiksmag, i hvert fald på nogle punkter

Nu behøves man jo ikke nødvendigvis elske det musik man
linker til i denne stafet :)

Men Kraftwerk høre til den gruppe af musikgrupper som jeg
kan lide af historiske grunde, det var jo en ny og anderledes
musikform der kom frem sammen med dem.

Det fik mig forøvrigt lige til at tænke på den gamle trommeslager
fra Shadows, Brian Bennett, han eksperimenterede også med
noget elektronisk musik tilbage i halvfjerdserne

Brian B EN n ET t - Solstice
http://www.youtube.com/watch?v=jA8ePkcznnU

--
Mvh Max

Fra : Lars Frandsen

Dato : 29-03-08 20:15

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Min første tanke var: "Pis". Nå men man jo indse at når man stikker næsen
> for langt frem, så må man tage st(r)afetten.
>
> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

ABBA - One man, one woman
http://www.youtube.com/watch?v=tjcKTvWKjoc

Crowded House - Four Seasons in one Day
http://www.youtube.com/watch?v=W9sem05RHnM

Randy Crawford - One Day I'll Fly Away
http://www.youtube.com/watch?v=DhZa1REzv6g

Tim Christensen - Right Next To The Right One
http://www.youtube.com/watch?v=daEmhWe0euA

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : B. Sørensen

Dato : 30-03-08 00:50

> [...]
> for langt frem, så må man tage st(r)afetten.
>
> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

X-factor vinder Martin med The 1
http://youtube.com/watch?v=Sp8Rfq8TvqU

:)

B. Sørensen

Fra : Martin [TMM]

Dato : 30-03-08 19:49

Hej
B. Sørensen wrote:
> X-factor vinder Martin med The 1
> http://youtube.com/watch?v=Sp8Rfq8TvqU

Jamen det er den ENE... Og så er det jo _Martin_
Den fik du stafetten for.

Udover at jeg lige skal beklage den lidt sene udmelding, men var taget på
familie-hjælpe-med-at-flytte-visit, hvor der ingen internetforbindelse var
indenfor rækkevidde.

Mvh
Martin

Fra : B. Sørensen

Dato : 30-03-08 22:15

> [...]
> familie-hjælpe-med-at-flytte-visit, hvor der ingen internetforbindelse var

Hehe,,, den vinkel havde jeg slet ikke med i mine overvejelser. Men tak for
stafetten. Iler med at lave en ny tråd.

B. Sørensen

Fra : Holst

Dato : 30-03-08 07:40

Martin [TMM] wrote:

> Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

Er denne blevet nævnt:

The Ones - Flawless:
http://www.youtube.com/watch?v=yoSJw6rgq5s

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-08 11:19

On Sat, 29 Mar 2008 10:04:25 +0100, "Martin [TMM]"
<tmm@_CUT_trutter.dk> wrote:

>Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

Jeg kom til at rode med nogle gamle Sinatra-slbums, og det var en sand
guldgrube af titler med "one".
Så gør det jo heller ikke noget at det er god musik i tilgift

"Just One Of Those Things"
http://youtube.com/watch?v=W5qRY3aQG_I

"One For My Baby":
http://youtube.com/watch?v=rODeuywknwE

"My One And Only Love"
http://youtube.com/watch?v=f_SFupzK1tE

Aahh, jeg blev i helt godt humør ved at lytte lidt til Frank

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 30-03-08 12:11

<tmm@_CUT_trutter.dk> wrote:

>Hej
>
>Min første tanke var: "Pis". Nå men man jo indse at når man stikker næsen
>for langt frem, så må man tage st(r)afetten.
>
>Dagens ord er derfor: One. En/Et kan også gå an.

Jeg vil starte sidst i 1978 med
Blondie - "One Way or Another"
http://youtube.com/watch?v=74xiXRxkKxc

og så gå yderligere 5 år tilbage til Carpenters - "One Fine Day"
http://youtube.com/watch?v=VFEvK2yWYk0

for så at slutte med at tage frem til 1980 med
Queen - "Another One Bites The Dust"
http://youtube.com/watch?v=hMenB9Ywh2Q

--
Slet transportmidlet før eu