Hvor får last.fm musikken fra?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-03-08 00:39

Jeg sidder lige og hører min egen last.fm radio, og undrer mig så lidt
over hvor hulen musikken kommer fra.

Jeg kan forstå det hvis last.fm kan krejle sig til nogle gode aftaler på
navne der er gode penge i at få reklameret rundt (Metallica, Madonnna
osv osv).. men i skrivende stund hører jeg Anne Linnets Foråsdag, og det
undrer mig da lidt, hvordan hun har fundet vej til deres streaming server?

Nogen der ved hvordan last.fm Radio hænger sammen bag gardinerne? Synes
ikke der står noget i deres hjælp

/Robert

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 24-03-08 08:49

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message

> [...]
>
> Nogen der ved hvordan last.fm Radio hænger sammen bag gardinerne? Synes

Jeg kan ikke sige dig, hvor de får det fra, men en genialitet af de bedre

Jeg har lige checket med Deep Purple, Pink Floyd, og lige nu er det DK's
kedeligste band.

Jeg vil da se, om det er noget, man kan streame op til Second Life, hvor jeg
ind i mellem er DJ inde.

/Ole

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-03-08 15:39

Robert Eriksen skrev:

> [...]
> streaming server?
> Nogen der ved hvordan last.fm Radio hænger sammen bag gardinerne?

Der er funktioner for kunstnere og pladeselskaber til at uploade
musik, se i menuen nederst på sitet. Det er vel meget muligt, at for
eksempel Linnets pladeselskab Sony BMG har lagt noget af det op.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk