Deep Purple
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 23-03-08 14:44

Jeg kan ikke finde noget om et evt opvarmningsband til DP den 6/8 i
KB-Hallen.
Har nogen her set/hørt noget derom??
Hilsen
Mikkel

Fra : Jan Larsen

Dato : 24-03-08 12:01

De har nok ikke booket noget support endnu.
Hvis vi er uheldige er det et af de kedelige danske bands, der nogen gange
er.
Sidste gang var det dog Uriah Heep og jeg ved at det er Europe i Sverige
denne gang.
Men never mind det skal nok blive en god koncert alligevel (altså Purple's
del).

Jan

Fra : Michael Lund

Dato : 24-03-08 12:28

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke finde noget om et evt opvarmningsband til DP den 6/8 i
> KB-Hallen.
> Har nogen her set/hørt noget derom??

I Finland d. 12 og 13 aug. - altså umiddelbart efter dk - er det Nazareth,
men på deres oversigt er der ikke noget om de danske koncerter, desværre.
Kunne ellers have været fedt.

http://www.nazarethdirect.co.uk/tourdates.htm

Mic.