Nummer fra Radio City onsdag 19/3?
Fra : Koeffe

Dato : 20-03-08 13:05

Hørte i går to numre på Radio City, som jeg super gerne vil
have titler på. De har ingen playlist på deres hjemmmeside,
så måske I kan hjælpe mig?

Onsdag 19/3:

Kl. 8.30 - En gammel kending - pop/rock nummer

Kl. 20:25 - Et langt nummer med syre guitar rock, og meget
eksperimenterende. Lød skide fedt! Masser af forskellige
syre soloer, fx wah-guitar, trommesolo osv. Blev spillet
lige inden et AC/DC nummer. Jeg tænker at det måske var Led
Zeppelin, men det kan også være det ikke var.

Jeg ville blive ovenud lykkelig hvis I kunne hjælpe mig med
disse to titler!

--
Koeffe

Fra : Hej Doktor

Dato : 20-03-08 16:40

Prøv at skrive en mail til dem, så jeg sikker på de gerne vil hjælpe...
har tidligere skrevet til en radiostation da jeg manglede navnet på en
sang..

Fra : Koeffe

Dato : 20-03-08 17:47

"Hej Doktor" <Hej@Doktor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vil hjælpe...
| har tidligere skrevet til en radiostation da jeg manglede

Jeps, det har jeg allerede gjort, og krydser fingre :)

--
Koeffe

Fra : Koeffe

Dato : 28-03-08 17:00

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i
en meddelelse news:47e294d0$0$90274

| Jeps, det har jeg allerede gjort, og krydser fingre :)

Æv, har ikke fået noget svar - er der nogen der kan hjælpe
mig ud fra beskrivelsen??

Pleeeease?

--
Koeffe

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-03-08 18:23

Koeffe wrote:
> "Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i
> en meddelelse news:47e294d0$0$90274

> Æv, har ikke fået noget svar - er der nogen der kan hjælpe
> mig ud fra beskrivelsen??

Hvad med en stump tekst?
Mandlig eller kvindelig sanger?
mørk eller dyb stemme?

Fra : Koeffe

Dato : 08-04-08 23:40

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse
skrev i

hjælpe

| Hvad med en stump tekst?
| Mandlig eller kvindelig sanger?
| mørk eller dyb stemme?

Jeg kan ikke huske om jeg overhovedet hørte sang... men der
var i hvert fald flere soloer med forskellige
eksperimenterende lyde og instrumenter tror jeg... og der
var en solo med wah-wah... Og så kunne akkord rundgangen
godt lyde som en klassiker man kendte... ac/dc, led zeppelin
eller sådan noget...

--
Koefffe