Dagens ord til Holm
Fra : P.Petersen

Dato : 16-03-08 03:16

Dagens stafet går til Holm for at introducere mig for Sons and Daughters:
Blood.
Kendte jeg ikke men vil styrte til pladepusheren mandag og investere.
En særlig tak til Pernille for at bringe alt det jeg har fortrængt op i
lyset. LOL.
Glad for at mine børn er vokset op med et andet musikudvalg end det jeg nu
er blevet mindet om fra min barndom i 50'erne og 60'erne.
Det var sikkert ok men temmelig smalt.
Hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 16-03-08 03:48

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hilsen
> Pelle Og så igen igen det jeg glemte:
>Ace, Alone, Animal, Arm, Army, Away, Beautiful/Smuk, Bil, Birthday,
Black, Blue, Bike, Car, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter,
Dirty, Dream, Duo,Evil, Eyes/jne, Fantasi, Fat, Fever, Forkortelser,
Feeling, Friend/ven, Fun, Funk, Genial, Guitar, Girls/piger, grandprix,
Hands, Hawaii, Heart,Heavy, Hello, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Jack, King, Life, Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Milf,
Monday, Mother, Night, Nobody, Ocean, Peace, Pearl, Pets, Queen, Radio,
Rain/Regn, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n'roll, Roses/rose/Roser,
Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke, Snow, Son,
Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Tal/Numbers/0123456789, Thunder,
Tomorrow, Tribute, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,
Work,
World, Yesterday, You/dig

Fra : Holm

Dato : 16-03-08 10:59

P.Petersen wrote:
> [...]
> Glad for at mine børn er vokset op med et andet musikudvalg end det jeg nu
> er blevet mindet om fra min barndom i 50'erne og 60'erne.

Tak skal du have, Pelle
Jeg stødte selv på Sons and Daughters ved et rent tilfælde, da jeg er
ret glad for den amerikanske tv-serie Weeds. Der optræder temmelig meget
god, syret og 'ukendt' musik. Jeg købte soundtracket, og der ligger
nummeret på.

http://www.amazon.co.uk/Weeds-Original-TV-Soundtrack/dp/B000ARWIDU/ref=pd_bbs_5?ie=UTF8&s=music&qid=1205661222&sr=8-5

Mvh
Holm