Dagens ord:Daughter
Fra : P.Petersen

Dato : 15-03-08 01:28

Takker for tilliden.
Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu mangler
vi bare Daughter/datter.
Ligger ud med Sort Sol. Daughter of sad.
http://www.youtube.com/watch?v=gUFGYIZbgjg

Med venlig hilsen
Pelle

Ace, Alone, Animal, Arm, Army, Away, Beautiful/Smuk, Bil, Birthday,
Black, Blue, Bike, Car, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter,
Dirty, Dream, Duo,Evil, Eyes/jne, Fantasi, Fat, Fever, Forkortelser,
Feeling, Friend/ven, Fun, Funk, Genial, Guitar, Girls/piger, grandprix,
Hands, Hawaii, Heart,Heavy, Hello, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Jack, King, Life, Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Milf,
Monday, Mother, Night, Nobody, Ocean, Peace, Pearl, Pets, Queen, Radio,
Rain/Regn, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n'roll, Roses/rose/Roser,
Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke, Snow, Son,
Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Tal/Numbers/0123456789, Thunder,
Tomorrow, Tribute, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,
Work,
World, Yesterday, You/dig

Fra : P.Petersen

Dato : 15-03-08 01:40

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.
> Ligger ud med Sort Sol. Daughter of sad.

OOps glemte lige den her i farten for at glæde den mest deltagende i
gruppen.
A tribute til Alex L.
Deep Purple med R.Blackmore: Anyones Daughter.
http://www.youtube.com/watch?v=rorvbgz5WEw

Hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 10:52

On Sat, 15 Mar 2008 01:39:44 +0100, "P.Petersen" <psp@ka-net.dk>
wrote:

> [...]
>gruppen.
>A tribute til Alex L.
>Deep Purple med R.Blackmore: Anyones Daughter.

Jamen tak
Sådan et flot, simpelt, og diciplineret enkelt nummer er lige hvad man
trænger til sådan en lørdag morgen.

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Holm

Dato : 15-03-08 01:46

P.Petersen wrote:
> [...] Så nu mangler
> vi bare Daughter/datter.
> Ligger ud med Sort Sol. Daughter of sad.

Pragtfuldt nummer
Jeg tilføjer:

Pearl Jam - Daughter
http://youtube.com/watch?v=smJmVFCx_y8

og

Sons and Daughters - Blood
http://www.sonsanddaughtersloveyou.com/audio/bloodnew.m3u
Eller en amatør-liveoptagelse på
http://youtube.com/watch?v=933d2HIfIY4

Fra : Per Hansen

Dato : 15-03-08 03:31

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> wrote in

> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Lidt gammel Iron Maiden: Bring Your Daughter To The Slaughter
http://www.youtube.com/watch?v=r9ZhAMzsVE4

--
Per Hansen

Fra : MrMiloch

Dato : 16-03-08 02:47

In article <Xns9A6223EDCDDA6fllsemail@193.202.122.107>, Per Hansen says...

>"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> wrote in

>Lidt gammel Iron Maiden: Bring Your Daughter To The Slaughter
>http://www.youtube.com/watch?v=r9ZhAMzsVE4

Hey dumkauf, we miss your amazing intellect in the transvestite group. Stop by
and let us know how your dress collection is coming along.

miloch

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 09:51

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

"Open mind" (For ny daughters)
http://youtube.com/watch?v=s8Oeqst5flE
Crosby Stills Nash

Fra : Broegger

Dato : 15-03-08 10:10

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev

> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Nancy Sinatra og Datter og den smægtende duet Something stupid
http://www.youtube.com/watch?v=wcMX-tXntS0 Det er da et dejligt nummer.

Og lidt mere Far/Datter Elvis Presley and Lisa Marie Presley - Don't Cry
Daddy. http://www.youtube.com/watch?v=Xml2rNLBCsI

Og et aktuelt far/datter par. Især på Disney Channel!
Billy Ray Cyrus & Miley Cyrus - "Holding On To A Dream"
http://www.youtube.com/watch?v=uEGPF1be6RM

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Broegger

Dato : 15-03-08 18:48

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev news:Xns9A6267808583Ctbr@
130.225.247.90:

> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev

> Nancy Sinatra og Datter og den smægtende duet Something stupid

Rart at I ikke fangede denne ... Det er selvfølgeligt Frankie og datteren
Nancy!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 19:25

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 130.225.247.90:

> Rart at I ikke fangede denne ... Det er selvfølgeligt Frankie og datteren

Den fangede jeg skam godt!

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 11:10

On Sat, 15 Mar 2008 01:28:07 +0100, "P.Petersen" <psp@ka-net.dk>
wrote:

>Takker for tilliden.
>Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu mangler
>vi bare Daughter/datter.

Jeg tror det blev til for meget rødvin i aftes, så jeg kan kun komme i
tanker om numre med "daugther" der liger højt på min hadeliste...
Sært.

Men ok, så må I bare have dem.

Først Loretta Lynn med "Coal Miner's Daughter":
http://www.youtube.com/watch?v=Jb6eMEVJ_jo

Dernæst en gammel grandprix-sang, nemlig "Save Your Kisses For Me",
med Brotherhood Of Man:
http://www.youtube.com/watch?v=OoknDiEcJWw

Der dukkede endelig et ordenligt nummer op her til sidst, nemlig John
Mayer med "Daughters":
http://www.youtube.com/watch?v=f38Ne96R3iE

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 11:12

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Her er et flot nummer med Nat King Cole og hans datter Natalie Cole.
Datterens del er indsunget efter faderens død. Jeg synes, det er rigtig
godt!
"Unforgettable"
http://youtube.com/watch?v=53ith7bNN8w

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 15-03-08 17:02

Pernille skrev:
> [...]
>
> Her er et flot nummer med Nat King Cole og hans datter Natalie Cole.
> Datterens del er indsunget efter faderens død. Jeg synes, det er rigtig

Rigtig suverænt nummer.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 11:16

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Og så ville jeg komme med "Giftes med farmand" med Gitte og Otto Henning.
- Men, jeg kan ikke finde den.
ØV!

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 11:23

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Stevie Wonder - "Isn't She Lovely"
http://youtube.com/watch?v=p0Tb6IGJqM
Dejlig sang!

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 11:26

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Stevie Wonder - "Isn't She Lovely"
> http://youtube.com/watch?v=p0Tb6eIGJqM
> Dejlig sang!

Nu skulle den være der...Hvor er jeg dog træt af, at det går galt!!!

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 11:35

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Jeg har prøvet, uden held, at finde "Baby-twist" med Buster Larsen og hans
datter...
Måske har andre bedre held...

Fra : Per Hagemann

Dato : 15-03-08 21:33

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> Jeg har prøvet, uden held, at finde "Baby-twist" med Buster Larsen og hans
> datter...
> Måske har andre bedre held...

Det meste af den danske sangskat er ikke at finde på youtube, men der findes
andre hjemmesider.

Buster Larsen og Marlene - Baby Twist (audio-smagsprøve)

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./player/index.htm&lmid=16651244

Der fandt jeg også en anden sang til en datter

Ulla Pia - Karina (audio-smagsprøve)
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./player/index.htm&lmid=970006

Derimod kunne jeg ikke finde Dorthe Kollo - Velkommen til Verden, heller
ikke i originalversionen Velkommen til Världen med Lil-Babs.

Fra : Per Hagemann

Dato : 15-03-08 22:10

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Derimod kunne jeg ikke finde Dorthe Kollo - Velkommen til Verden, heller
> ikke i originalversionen Velkommen til Världen med Lil-Babs.

Når man staver de svenske ord og navne rigtigt, kan sidstnævnte faktisk
findes på youtube.

Lill-Babs - Välkommen Till Världen

http://www.youtube.com/watch?v=qzgMfHvPJGk

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 11:46

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Hvor var de dog pæne og nydelige, dengang i midten at 60-erne...
Her er Herman Hermits med deres
"Mrs. Brown You've got a lovely daughter".
http://youtube.com/watch?v=lv8k0VI9tBc

Fra : leif

Dato : 15-03-08 11:59

Herligt nr med roben Ford talk to your Daughter
http://youtube.com/watch?v=vmQLFv_Pa3U

--
M.V.H.

leifbonde@nalnet.dk
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 15-03-08 12:53

wrote:

>Takker for tilliden.
>Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu mangler
>vi bare Daughter/datter.

Blot 3 efter min mening smukke sange.

Fleetwood Mac - "The Farmer's Daughter"
http://youtube.com/watch?v=O-enGWLzrsg

Queen - "Son And Daughter"
http://youtube.com/watch?v=o8sa3Hko4YY

Paul Simon - "Father And Daughter"
http://youtube.com/watch?v=AzMh7zHir1I

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-03-08 13:03

P.Petersen wrote:
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Sebastian med "Ronja Røverdatter"
Kan ikke finde den på youtube

Slade med "Lock Up Your Daughters":
http://www.youtube.com/watch?v=UkqdWV6TvgQ

Charles Aznavour med "To My Daughter":
http://www.youtube.com/watch?v=MaPaCiFvxTQ

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-03-08 15:18

P.Petersen wrote:

> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu mangler
> vi bare Daughter/datter.

Jeg er nok lidt blank, det eneste der er perifert relateret er

Sorten Muld - 2 Søstre:
http://youtube.com/watch?v=ihkqlgEOf1w

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 15:22

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Så er der den om naboens datter, som har besluttet sig for at flytte
hjemmefra.
Det er Sally der har ringet og sagt det...
Sådan går det, når man er for genert til at henvende sig til den pige, som
man er varm på...
Smokie - "Living next door to Alice"
http://youtube.com/watch?v=nqe9lAS3M48

Fra : Holst

Dato : 15-03-08 15:31

P.Petersen wrote:

> Så nu mangler vi bare Daughter/datter.

Madonna - Papa Don't Preach:
http://www.youtube.com/watch?v=LY1RNuzT4XU

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 15:41

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

"My heart belongs to Daddy".
Marilyn Monroe http://youtube.com/watch?v=DnDRe66Fwfc

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 15:59

> [...]
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.
> Ligger ud med Sort Sol. Daughter of sad.

When I was just a little girl I asked my mother...
Her er Doris Day med "Que Sera"
Kunne ikke finde en live udgave...
http://youtube.com/watch?v=i7jG91sPvf0&feature=related

Fra : .J.S...

Dato : 15-03-08 16:25

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> wrote in message
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Bjørn Afzelius : Isabelle(live)
http://youtube.com/watch?v=N1Xs3ok7ZpM

Kid Creole on Top of the Pops
http://youtube.com/watch?v=2mlTGWaoOuA

mvh/JS

Fra : Broegger

Dato : 15-03-08 18:50

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev news:47dbea54$0$15876
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Bj›rn Afzelius : Isabelle(live)

Et fedt nummer!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 15-03-08 16:50

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> enriched usenet with:

> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

The Cardigans - Don't Blame Your Daughter
http://www.youtube.com/watch?v=i_I4Z5Zy_eA

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : sigurno

Dato : 15-03-08 20:03

Oh Shenandoah" (also called simply "Shenandoah") is an American folk song,
dating to the early 19th century.

http://www.youtube.com/watch?v=N5grgB-dV2o Song by Sissel

Oh, Shenandoah, I love your daughter,
Away, you rolling river
Oh, Shenandoah, I love your daughter
Away, I'm bound away, cross the wide Missouri

Mvh.

Sigurno

Fra : Max

Dato : 15-03-08 16:57

Hej Pelle

> mangler vi bare Daughter/datter.

Min datter er navngivet efter den her

The Beatles - Michelle
http://www.youtube.com/watch?v=iBwGmOexmNo

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 17:57

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Roser er røde, violer er blå...

"Roses are red" med Bobby Vinton
http://youtube.com/watch?v=t6_9WVvbWQM

Et rigtig sødt, gammelt nummer.

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 18:38

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.
..
Sharon Tandy - "daughter of the sun".
http://youtube.com/watch?v=H_wY1VkrZjI

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 19:38

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

"Father and daughter". Paul Simon

http://youtube.com/watc?v=AzMh7zHir1I

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 19:44

> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
>
> "Father and daughter". Paul Simon
>

> http://youtube.com/watc?v=AzMh7zHir1I
Nu gider jeg altså snart ikke mere...

Fra : .J.S...

Dato : 15-03-08 19:55

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Nu gider jeg altså snart ikke mere...

http://youtube.com/watch?v=AzMh7zHir1I

Hvordan gør du, skriver du linken af ?

Hvis man kopierer/indsætter linken fra adresselinien i browseren med ctrl-c
og ctrl-v kan det da næsten ikke gå galt.

mvh/JS

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 16-03-08 00:29

On Sat, 15 Mar 2008 19:37:41 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
>
>"Father and daughter". Paul Simon
>

>http://youtube.com/watc?v=AzMh7zHir1I

Er taget forlængst.

Her er "Ronja Røverdatter"
http://youtube.com/watch?v=ePPg5ZZXUzY

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 20:12

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Railroad Boy
Daugther oh daughter, what's troubeling you?
Bob Dylan
http://youtube.com/watch?v=4raH0sJ3kms

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 20:16

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for tilliden.
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.

Ryans Daughter
Intro and ending
http://youtube.com/watch?v=qs6oiIR0lmA

Fra : Pernille

Dato : 15-03-08 20:53

> [...]
> Vi har tidligere haft Dad/Father, Mother, (Endda MILF) og Son. Så nu
> mangler vi bare Daughter/datter.
> Ligger ud med Sort Sol. Daughter of sad.

Gilmore Girls
Christopher and Lorelai - "Where You lead"
Carole king og hendes datter.
http://youtube.com/watch?v=hB2YM1IKpsk

Fra : P.Petersen

Dato : 16-03-08 03:14

Dagens stafet går til Holm for at introducere mig for Sons and Daughters:
Blood.
Kendte jeg ikke men vil styrte til pladepusheren mandag og investere.
En særlig tak til Pernille for at bringe alt det jeg har fortrængt op i
lyset. LOL.
Glad for at mine børn er vokset op med et andet musikudvalg end det jeg nu
er blevet mindet om fra min barndom i 50'erne og 60'erne.
Det var sikkert ok men temmelig smalt.
Hilsen
Pelle

Fra : Pernille

Dato : 16-03-08 09:05

> [...]
> Glad for at mine børn er vokset op med et andet musikudvalg end det jeg nu
> er blevet mindet om fra min barndom i 50'erne og 60'erne.
Selv tak!
Jeg synes virkelig, at den musik, der blev lavet fra midt 60'erne til
begyndelsen af 70'erne var den bedste, nogensinde!
OK, Hermans Hermits var lidt tamt, men så tænk på grupper som The Doors!

Fra : P.Petersen

Dato : 16-03-08 14:51

> [...]

> begyndelsen af 70'erne var den bedste, nogensinde!
> OK, Hermans Hermits var lidt tamt, men så tænk på grupper som The Doors!

Det var nu mere de danske bidrag der er blevet nævnt jeg tænkte på.
Dirch Passer og Buster Larsen.

Ellers er jeg vild med al pop/rockmusik fra mit fødeår 1956 og fremefter.
Voksede op med lyden af "Efter skoletid" som fast ingrediens. Og derefter
aller de fede programmer med Hans Otto og Erik Kramshøj, osv.
Og jeg deler din passion for Doors. Sidst set i DR2 i går aftes.
Hilsen
Pelle

Fra : Pernille

Dato : 16-03-08 19:41

> [...]
> aller de fede programmer med Hans Otto og Erik Kramshøj, osv.
> Og jeg deler din passion for Doors. Sidst set i DR2 i går aftes.

Så gik jeg glip af en god udsendelse!
Jeg er virkelig stor Doors- fan. - Men det har du jo gennemskuet...