Dagens ord: Friend/ven
Fra : Pernille

Dato : 10-03-08 16:22

Godt, at Mariehønen Evigglad gjorde lykke!

Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.
Jeg lægger ud med et skønt, gammelt nummer, hvor Carol King får hjælp af
flere dygtige damer.
"You've got a Friend"
http://youtube.com/watch?v=W6r1175w_lM

Jeg glæder mig til at se, hvad I finder frem!

Fra : Holst

Dato : 10-03-08 16:27

Pernille wrote:

> Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.

Duran Duran - Friends of Mine:
http://www.youtube.com/watch?v=BFDqUgYf9RI

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-03-08 16:48

Pernille wrote:

> Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.

Slade med "My Friend Stan":
http://youtube.com/watch?v=_BBEHBPqfIQ

Rolling Stones med "Waiting On A Friend":
http://youtube.com/watch?v=bR98banS-1s

REM med "All The Right Friends":
http://youtube.com/watch?v=p1V3l7Ibezg

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-03-08 16:49

Pernille skrev:

>Dagens ord: Friend/ven

Simon & Garfunkel - Old Friends
http://www.youtube.com/watch?v=WB0nt22Sgi8

Smash Mouth - Why Can't We Be Friends
http://www.youtube.com/watch?v=1dYpnd_9TFs

CLIFF RICHARD - Power To All Our Friends
http://www.youtube.com/watch?v=hnM6bO_LYKE

Dionne Warwick & Friends
http://www.youtube.com/watch?v=xGbnua2kSa8

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Studo

Dato : 10-03-08 16:58

On Mon, 10 Mar 2008 16:22:11 +0100, Pernille wrote:

> Godt, at Mariehnen Evigglad gjorde lykke!
>
> Jeg vlger s, at dagens ord skal vre Friend eller Ven. Jeg lgger ud med
> et sknt, gammelt nummer, hvor Carol King fr hjlp af flere dygtige damer.
> "You've got a Friend"
> http://youtube.com/watch?v=W6r1175w_lM
>
> Jeg glder mig til at se, hvad I finder frem!

The Beatles - With a little help from my friends
http://youtube.com/watch?v=poUoCggQZd0

Red Hot Chili Peppers - My Friends
http://youtube.com/watch?v=H70hhJaFHu4

OK Go - Hello, My Treacherous Friends
http://youtube.com/watch?v=EnLYb4MTqGg

Fra : Studo

Dato : 10-03-08 17:05

> [...]

On Mon, 10 Mar 2008 16:22:11 +0100, Pernille wrote:

> [quoted text muted]

The Beatles - With a little help from my friends

Og denne her glemte jeg i første omgang. Troede ikke den var på tuben, og
lyden er da også andenrangs, men formidabelt orkester.

Figurines - Good old friends
http://youtube.com/watch?v=5Ba4p2T8xe0

Fra : Max

Dato : 10-03-08 17:13

Hej Pernille

> Jeg glæder mig til at se, hvad I finder frem!

En lidt sær gammel sag

Tubeway Army - Gary Numan - Are Friends Electric
http://youtube.com/watch?v=Uu6MDdxBork

og så en der årstidsmæssig er helt skudt forbi :)

Pyrus - Venner
http://youtube.com/watch?v=hh4cUGTsUN0

--
Mvh Max

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 10-03-08 17:14

Patti Labelle, Dionne Warwick og Gladys Knight That's what friends are for:
http://www.youtube.com/watch?v=pv3JYeSvemk

Carole King Med flere: You Got a Friend
http://www.youtube.com/watch?v=W6r1175w_lM

--
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Udskift invalid med dk for direkte mail
Signatur delvis slettet grundet manglende fantasi...

Fra : P.Petersen

Dato : 10-03-08 17:21

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> [...]
> "You've got a Friend"
> http://youtube.com/watch?v=W6r1175w_lM
>
> Jeg glæder mig til at se, hvad I finder frem!

En ældre sag med Steppenwolf:
http://youtube.com/watch?v=QKraf_V0ZPc

Hilsen
Pelle

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 10-03-08 17:37

"Pernille" <Hovedst@den> enriched usenet with:

> Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.

Andrew Gold - Thank You For Being A Friend
http://www.youtube.com/watch?v=93WCO_ukPVo

The Dandy Warhols - We Used To Be Friends
http://www.youtube.com/watch?v=NgrRRNwj7mU

Og til sidst temaet fra Friends:
The Rembrandts - I'll Be There For You
http://www.youtube.com/watch?v=jQJsPGD1t0g

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Mathias

Dato : 10-03-08 17:45

Pernille skrev:
> Godt, at Mariehønen Evigglad gjorde lykke!
>
> Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.

Lidt Disney sange

Jeg indser nu at jeg aldrig har fået set Aladdin på andet end dansk,
Friend Like Me
http://www.youtube.com/watch?v=cd07uvkTeKo

Og fra den fantastiske Toy Store
Randy Newman - You've godt a friend in me
http://www.youtube.com/watch?v=zB2gPZRsz0Q

2007 bød på mange gode ting. Bl.a. denne
LCD Soundsystem - All my friends
http://www.youtube.com/watch?v=i2V_ZT-nyOs

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-08 17:58

On Mon, 10 Mar 2008 16:22:11 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.

Så må vi have Supertramp med "Take A Look At My Girlfriend":
http://youtube.com/watch?v=Y_-vUaycEew

Vi har godt nok haft "With A Little Help From My Friends" med Beatles,
men jeg vover at spille den med Joe Cocker, der i mine øjne har lavet
den til et langt flottere nummer:
http://youtube.com/watch?v=6FMq0iDX1yE

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Hauge

Dato : 10-03-08 18:04

Pernille wrote:
> Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.

Jeg synes så vi skal høre manden der lyder som om han sidder på toilet når
han synger

Demis Roussos - My Friend The Wind
http://youtube.com/watch?v=hSPXlUsHbcg

Men derudover, så laver han altså ret god musik.

Mvh Hauge

Fra : Erling Jensen

Dato : 10-03-08 18:40

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Godt, at Mariehønen Evigglad gjorde lykke!
>
> Jeg glæder mig til at se, hvad I finder frem!
>

> Steve Freund - A Great Bluesman
http://youtube.com/watch?v=2npKv-7c7eQ

Bluff - Mein Ex-Freund

http://youtube.com/watch?v=RWeGPI06GQw

og så skal vi også have lidt kultur

Lisa Larsson and Klaus Mertens sing "Mein Freund ist mein"
http://youtube.com/watch?v=Us7_DO4M4pM

Erling

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 10-03-08 19:12

On Mon, 10 Mar 2008 16:22:11 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Godt, at Mariehønen Evigglad gjorde lykke!
>
>Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.

Så vil jeg starte i 1980 med
Boney M. - "My freind Jack"
http://youtube.com/watch?v=15-Kev-EZ24

Dire Straits skal med, så her er "Your And Your Freind"
http://youtube.com/watch?v=zHVaA5VUajE

Queen og "Friends will be Friends"
http://youtube.com/watch?v=NuxS-9t3tnY

Stevie Ray Vaughan - "Letter To My Girlfriend"
http://youtube.com/watch?v=AOqjV7DU7ug

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 10-03-08 19:22

Pernille wrote:

> Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.

Den første jeg kom til at tænke på:
Adam Ant - Friend or foe
http://www.youtube.com/watch?v=VveCVscF1wM

VH Pernille d. 2

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 10-03-08 20:33

Pernille skrev:
> Godt, at Mariehønen Evigglad gjorde lykke!
>
> Jeg vælger så, at dagens ord skal være Friend eller Ven.

Eric Clapton - Hello Old Friend
http://www.youtube.com/watch?v=72oq1jqejhA

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Lars Frandsen

Dato : 10-03-08 21:08

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen
> [...]
> "You've got a Friend"
> http://youtube.com/watch?v=W6r1175w_lM
>
> Jeg glæder mig til at se, hvad I finder frem!

ABBA - The Way Old Friends Do
http://youtube.com/watch?v=jMhE8ANCOSs&feature=related

Elton John - Funeral For A Friend
http://youtube.com/watch?v=gSEHofvfAyg

Bamses Venner - Ingen som dig
http://youtube.com/watch?v=zIJUz5xuR7I&feature=related

Gipsy Kings - Amigo
http://youtube.com/watch?v=8FhCKwxglNw

De Nattergale - Thousands of VENdings
http://youtube.com/watch?v=_W4EuStTNoc

The Rembrandts - I'll Be There For You (Temaet fra Friends)
http://youtube.com/watch?v=jQJsPGD1t0g
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Pernille

Dato : 11-03-08 17:32

"Lars Frandsen" <nyheder@nordholm-frandsen.dk> skrev i en meddelelse

> De Nattergale - Thousands of VENdings
> http://youtube.com/watch?v=_W4EuStTNoc

Lars Frandsen, du får stafetten.
The Julekalender var fuldstændig genialt lavet.
Fint, at du lige kunne finde og bruge denne VENding.

Tak til alle for deres bud på Friend og Ven.

Fra : Broegger

Dato : 10-03-08 21:44

Ven:

Den første der faldt mig ind, bortset fra dem I andre har fundet frem er
Bamses Venner kom og se, men den kan jeg ike finde på røreret.

Og så siger man jo at en fremmed er en ven man ikke har mødt endnu!
Så Strangers in the night må være på plads. Blue eye himself!
http://www.youtube.com/watch?v=LAEQzVv_Itc

og en kammerat er vel også en ven. Så Kim Larsen og Bellami
http://www.youtube.com/watch?v=Wz8bXrB2Efo - Soldater kammerat

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk