remee
Fra : hentzechristensen@gm~

Dato : 06-03-08 10:36

Kære Remee

Du har virkelig fået den danske jantelov at føle.....du skal ikke tro
du er noget....selv om jeg ikke var enig i din "dom" eller valg i
sidste xfactor ja så er det sådan det er. Jeg synes det er godt og det
er en styrke at alle ikke er enige om alting. Jeg har fulgt meget
intenst og interesseret i den store diskussion om ytringsfriheden,
hvor de fleste danskere er helt oppe og ringe ifht retten til ay ytre
sig og dermed retten til at krænke andre anderledes tænkende og
troende i dette land. Jeg tror at det er en stor del af disse
"hellige" danskere der er efter dig fordi du ytrer dig....det er
ekstremt dobbeltmoralsk og det er ikke ok at hænge dig ud og genere
dig på det groveste, fordi man er uenig med dig.
Jeg synes du r en kanon kunstner og menneske der har et genealt øje
for det musikalske. At du bliver grebet af stemningen og af følelserne
er lidt ærgeligt, men igen så er det bare tegn på at du er et menneske
og ikke en computer hele showet er et god koncept, det er bare
synd at seerne ikke kan opføre sig civiliseret.

MVH
KMCH

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-03-08 21:51

hentzechristensen@gmail.com ( hentzechristensen@gmail.com ) skrev
følgende i
ff987062-a20f-410c-90cf-559e7b4aa56f@m34g2000hsc.googlegroups.com :
> [...]
> og ikke en computer hele showet er et god koncept, det er bare
> synd at seerne ikke kan opføre sig civiliseret.

Du har vist misforstået noget. Dette er ikke Remees' fangruppe. ;)

- Martin