Buttenschøn hiv-positiv
Fra : Spang

Dato : 03-03-08 18:54

Alle kneb gælder.:

Den fedladne, totalt medicinerede, umusikalske Buttenschøn
trækker sin sidste 2'er op af skuffen.: "Medlidenhed"!

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article980632.ece

Klamt!

Et eller andet sted i den drengs opvækst burde der da for
fanden da være en eller anden som fortalte ham, at han er
totalt umusikask.

Det skete dog ikke, formentlig fordi det ville være pædagogisk
ukorrekt. PINLIGT!

Drengen er jo til grin i hele Danmark nu!

Spang

Fra : Max

Dato : 03-03-08 19:08

Hej Spang

> Drengen er jo til grin i hele Danmark nu!

Her er så plads til en ægte Åge, hvem f..... er Buttenschøn ?

--
Mvh Max

Fra : Spang

Dato : 03-03-08 19:14

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev

> Her er så plads til en ægte Åge, hvem f..... er Buttenschøn ?

Jamen, det er jo ham den HIV-positive sanger

Spang

Fra : Hauge

Dato : 03-03-08 19:22

Spang wrote:
> Jamen, det er jo ham den HIV-positive sanger

Sådanner.. Kort og kontant

/Hauge

Fra : -= JF =-

Dato : 04-03-08 20:50

Max skrev:

> Her er så plads til en ægte Åge, hvem f..... er Buttenschøn ?

Nå - osse dig
Og jeg føler mig ret overbevist om at jeg aldrig har set det fjæs
tidligere )

--
Mvh. John

Fra : Broegger

Dato : 04-03-08 21:23

-= JF =- <null@null.null> skrev news:7cf0f$47cda7d8$3e3d8c6c$29695
@news.arrownet.dk:

> Nå - osse dig
> Og jeg føler mig ret overbevist om at jeg aldrig har set det fjæs
> tidligere )

http://www.youtube.com/watch?v=RRuWw5v0Wpo

Og jeg må tilstå at jeg syntes han er ret forfriskende at høre på. Faktisk
en glimrende debut plade.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-03-08 21:30

Broegger frembragte:
> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=RRuWw5v0Wpo
>
> Og jeg må tilstå at jeg syntes han er ret forfriskende at høre på. Faktisk

Jeg er ganske enig, den nye er faktisk også ok.

--
mvh.

Fra : Lars V

Dato : 03-03-08 19:51

"Spang" <øøøæøø@øæøå.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skete dog ikke, formentlig fordi det ville være pædagogisk
> ukorrekt. PINLIGT!
>
> Drengen er jo til grin i hele Danmark nu!

Jeg forstår ikke rigtig... Er hans musik pinlig, fordi han er hiv-positiv?
Jeg respekterer da fuldt ud, at han synes det tilhører privatlivets fred.
Ellers appellerer hans musik bestemt heller ikke til mig.

Lars V

Fra : Claus Skaarup

Dato : 03-03-08 21:20

> [...]
>
> Den fedladne, totalt medicinerede, umusikalske Buttenschøn
> trækker sin sidste 2'er op af skuffen.: "Medlidenhed"!

Han vil ikke snakke om offentligt at han er HIV positiv. Det er da en helt
legitim holdning at have er det ikke?
Ellers må du da gerne forklare mig hvad han skulle have gjort, når pressen
nu har gravet frem at han lever med HIV. Benægtet det? Næppe en god idé.

Mvh. Claus

Fra : Martin Bak

Dato : 03-03-08 22:47

"Claus Skaarup" <skaarup75@yahoo.fejl> skrev i en meddelelse

> [...]

> nu har gravet frem at han lever med HIV. Benægtet det? Næppe en god idé.

Jeg er enig med dig Claus. Og jeg fatter ikke "Spangs" angreb. Manden har jo
ikke selv gjort noget for at bringe den historie til torvs, og behøver det
næppe heller. Han har et umiskendeligt talent, om man så kan lide hans stil
eller ej.
Jeg tror at "Spang" ikke kan nå rønnebærrene her.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Spang

Dato : 04-03-08 18:14

"Claus Skaarup" <skaarup75@yahoo.fejl> skrev i

> Han vil ikke snakke om offentligt at han er HIV positiv. Det er da en helt
> legitim holdning at have er det ikke?

"Jeg er HIV-positiv" står der på en smørrebrøds-seddel
fra dagbladet i dag.

"Jeg" indikerer ganske klart, at han (eller hans pladeselskab)
har kørt en reklameoffensiv i stilling, netop som han udgiver en
ny plade.

Og som jeg skrev først, det er FANME KLAMT!

Drengen har ikke en tone i livet, og nu forsøger det samme
selskab at skabe publicity ved at offentliggøre drengens sygdom!

Klamt!

Sygt!

Spang

Fra : Lars V

Dato : 04-03-08 21:37

> [...]
>
> Drengen har ikke en tone i livet, og nu forsøger det samme
> selskab at skabe publicity ved at offentliggøre drengens sygdom!

Nu ved jeg ikke, hvilket dagblad, der henvises til, men hvis det er Ekstra
eller BT, så går de jo ikke af vejen for at slå sådan noget stort op. Hvis
de nu har ringet til ham og spurgt; "Er du HIV-positiv?", så har de vel fået
svaret "ja, jeg er HIV-positiv". Det er jo næppe noget, han kan holde
hemmeligt. Derfra og så til at sige, at det er ét stort medie-stunt, der er
sgu langt, synes jeg. Jeg tvivler på, at Buttenschøn har ringet til Ekstra
Bladet og sagt; "Nu skal I bare høre...". Hvis du stoler blindt på det
"dagblad", hvorfor stoler du så ikke på Buttenschøns pressemeddelelse? Der
er mange eksempler på, at journalister gerne lige drejer en udtalelse eller
et par ord, for at historien bliver en anelse mere interessant. Alene det
faktum gør da pressemeddelelsen mere troværdig end "dagbladet".

Lars V

Fra : Steen

Dato : 06-03-08 20:02

On 2008-03-04 18:13:48 +0100, "Spang" <øøøæøø@øæøå.dk> said:

> Klamt!
>
> Sygt!
>
> Spang

He he - 3 sider af den samme sag?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 03-03-08 23:52

Spang wrote:
> [...]
>
> Den fedladne, totalt medicinerede, umusikalske Buttenschøn
> trækker sin sidste 2'er op af skuffen.: "Medlidenhed"!

Tror du seriøst han går ud og fortæller folk at han har HIV for at få
medlidenhed? Oven på at han netop har udgivet en plade som har fået ros?

Ej vel? Nok mere nogen sensationsjournalister som har gravet lidt, som
de nu gør når nogen er kendte og stikker frem.

> [...]
> totalt umusikask.
>
> Det skete dog ikke, formentlig fordi det ville være pædagogisk

Jeg bruger mig ikke om hans egen musik, den siger mig ikke rigtig noget
- men jeg synes nu det er lidt drastisk at kalde ham umusikalsk.

Jeg oplevede i november 2006 (før han var kendt) da jeg var i byen på
Den Glade Gris i kbh, at vi kom ned i kælderen hvor der var live musik.
Det viste sig at være en "lille neger" der sad og spillede på sin guitar
og sang, og jeg var ret imponeret over hans repertoire, han spillede
bl.a. kim larsen, shubidua, john mogensen og andre gamle danske
klassikere, helt uden at kigge i hverken tekster eller noder undervejs,
og på opfordring fra folk.

Et par mdr efter var Buttenschøns sange i radioen, og jeg blev rimelig
overrasket da jeg tilfældigt så ham på TV, at det var "den lille neger
fra den glade gris" som åbenbart var Buttenschøn... Hans egen musik har
ikke sagt mig noget, men han underholdt sgu vældig godt den
novemberaften i 2006, da han spillede gamle klassike for fulde mennesker!

Fra : preben nielsen

Dato : 05-03-08 20:37

"Spang" <øøøæøø@øæøå.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det skete dog ikke, formentlig fordi det ville være pædagogisk
> ukorrekt. PINLIGT!
>
> Drengen er jo til grin i hele Danmark nu!

Han har sikkert selv startet "nyheden" som et PR stunt.

Jeg har aldrig set det fjæs før eller hørt navnet.

-preben

Fra : Holst

Dato : 05-03-08 22:47

preben nielsen wrote:

> Jeg har aldrig set det fjæs før eller hørt navnet.

Næh, jeg havde heller aldrig set ham før. Men jeg har da hørt om ham.

Fra : -= JF =-

Dato : 06-03-08 17:05

Holst skrev:

> Næh, jeg havde heller aldrig set ham før. Men jeg har da hørt om ham.

Han er 'ugens navn' på Kbh's Radio i denne uge, og jeg hørte ham på veh
til arbejde i morges.

Jeg synes ikke at jeg har hørt hans navn før, men jeg kan da høre at jeg
har hørt hans musik før.

En sjov stil, men nok ikke lige min smag.

--
Mvh. John

Fra : @ndersen

Dato : 06-03-08 08:01

> [...]
>
> Det skete dog ikke, formentlig fordi det ville være pædagogisk
> ukorrekt. PINLIGT!
>
> Drengen er jo til grin i hele Danmark nu!

Jeg tror faktisk, at du er meget mere syg end du selv er klar over. Men som
man siger - misundelsens brød spises også - men der er jo ingen der har
sagt, at du skal spise det hele

Mvh
@ndersen

Fra : Steen

Dato : 06-03-08 20:00

On 2008-03-03 18:54:18 +0100, "Spang" <øøøæøø@øæøå.dk> said:
> Drengen er jo til grin i hele Danmark nu!

Jeg tror såmænd ikke det er ham der er til grin lige nu...
TB er bestemt ikke min kop te, men jeg ville hverken kalde ham
umusikalsk eller til grin.

Respekt for nogen udgiver noget der ikke falder i den store grå masse

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 06-03-08 23:04

<SNIP>

Gaabbb... Han er sguda langtfra det værste der kan høres i dansk radio. Ikke
fordi det siger så meget, da dansk mainstream musik er det rageste lort, der
længe har eksisteret, men alligevel.

Mht. dit foragtelse af hans "mediestunt", som jeg ikke vil udtale mig om, da
jeg er ret ligeglad, er det sguda intet at regne mod Natasja's "mediestunt".

Her er det ikke hende som jeg er sur på, da hun uden tvivl er død uden
hendes vilje, men det at hele den danske musikalsk analfabetiske befolkning
begyndte at hylde hendes "talent" var jo dybt grotesk... Hun kunne hverken
synge eller skrive gode tekster... Det var middelmådigt klubmusik, men
hendes død gjorde det lige mere interessant... Hold kæft jeg blev træt af
hende, hvilket jo er synd, da man ikke skal nære onde tanker om de døde.

Jeg synes godt nok Danmark er langt ude at skide rent mainstream-musik
mæssigt. Før i tiden havde vi dog enkelte interessante bands som f.eks. Mew,
men de sidste mange år har jeg kun hørt det rageste lort eller enkelte
udmærkede numre, som bare er blevet suverænt overspillede og derved er
blevet ødelagte.

Danmark skal til at tage sig sammen, især nu hvor X-factor-idiotien er på
sit højeste.